Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات از ستاری معاون رئیس جمهور، حاتمی وزیر دفاع و پدر عیالش برای شرکت در پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو دعوت کرد. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه مراسم رکابزنی همراه با پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اتفاق تجربه خوبی بود و دوچرخه‌سواری در تهران آن هم در شلوغی این شهر کمی دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با همتی که شهردار تهران داشته است استارتاپهایی در حوزه دوچرخه‌سواری شکل گرفته اهست.

وی تصریح کرد: در برخی از مناطق تهران از جمله منطقه 6 شهرداری تهران تمهیداتی را برای راه‌اندازی خطوط ویژه دوچرخه‌سواری پیش‌بینی کرده است ضمن اینکه در برخی از مناطق دیگر مانند منطقه 8 از گذشته زیرساختهایی در این بخش وجود داشته است.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: هم اکنون استارتاپهایی فعال هستند که به شهروندان این امکان را می‌دهند که در هر نقطه‌ای که علاقه‌مند باشند دوچرخه را تحویل و پس از استفاده در مقصد دیگری تحویل دهند و حتما ضروری است دوچرخه به ایستگاه برگردد.

وی همچنین در ارتباط با این پرسش که شهردار تهران از شما دعوت کردند که در پویش شرکت کنید و شما هم سه نفر را برای این پویش دعوت کنید، گفت: اول آقای حاتمی وزیر دفاع، دوم سورنا ستاری معاون رئیس جمهور و سوم از پدر عیالم دعوت می‌کنم تا در این پویش شرکت کنند.

افتتاح پارک دوچرخه‌سواری مخصوص زنان در منطقه 22تهران| افتتاح پنجاهمین ایستگاه دوچرخه / پرداخت وام به متقاضیانافزایش 120 کیلومتری مسیر دوچرخه‌سواری در تهران/ کاهش 54 میلیاردی درآمد شهرداری از فروش طرح ترافیک

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، دفتر مطبوعاتی استانداری ننگرهار امروز اعلام کرد: چهار نفر براثر ریزش کوه در منطقه «درونته» از توابع استان لغمان در شرق افغانستان جان خود را ازدست دادند. این حادثه زمانی بوقوع پیوست که سنگ‌های سرازیر شده از کوه بر سر خودرو‌های سواری در این مسیر فرود آمد، جان باختگان این حادثه سرنشینان دو خودرو سواری بودند. درپی این حادثه جاده پرتردد کابل- جلال آباد نیز به روی رفت و آمد بسته شد.
خبر دیگر اینکه براثر صاعقه در استان‌های پنجشیر و بدخشان افغانستان نیز دو نفر از جمله یک زن و یک مرد جان خود را از دست دادند.
باران‌های شدید و حوادث ناشی از آن از جمله جاری شدن سیل در کمتر از بیست روز گذشته در افغانستان بیش از صد کشته برجای گذاشت.
افغانستان در سال دو هزار و بیست و سه میلادی چهارمین کشور آسیب پذیر جهان از وقوع حوادث طبیعی شناخته شد.
فردا یکشنبه نیز باران‌های شدید و احتمال جاری شدن سیل در بیست و هشت استان افغانستان پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران