Web Analytics Made Easy - Statcounter

       به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در بیانیه صادر شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی آمده است:

حفظ احترام و ایجاد فرصت برابر برای تمامی کارکنان و توجه به تنوع قومی و مذهبی کشور در جذب و ارتقاء شغلی همکاران یکی از مهمترین سیاست‌های سازمان تأمین اجتماعی در حوزه منابع انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود تأکیدات فراوان صورت گرفته مبنی بر حفظ حقوق و رعایت کامل احترام و منزلت تمامی همکاران بدون توجه به قومیت، جنسیت، مذهب و... متاسفانه برخورد ناپسندی با یکی از کارکنان شریف سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان جوانرود استان کرمانشاه به دلیل استفاده از لباس محلی صورت گرفته است.

این مسائل در سازمان تأمین اجتماعی بسیار نادر است و سرپرست محترم سازمان نیز پس از اطلاع از موضوع دستور برخورد با فرد خاطی و دلجویی از همکاری که مورد بی‌احترامی قرار گرفت را صادر کرده است.

بدیهی است که برخورد صورت گرفته ناشی از کج سلیقگی یکی از کارکنان بوده و در سطح سازمان تأمین اجتماعی همدلی و وفاق بین همکاران از اقوام و مذاهب مختلف به بهترین وجه در جریان است.   همکاران سازمان تأمین اجتماعی در مناطق مختلف می توانند از لباس‌هایی مطابق با آداب و رسوم محلی خود استفاده کنند.

بدینوسیله مراتب پوزش سازمان تأمین اجتماعی از همکاری که مورد بی‌احترامی قرار گرفته است اعلام و تأکید می‌شود که این سازمان مفتخر به خدمت رسانی به بیمه شدگان و همکاری با کارکنانی از تمامی اقوام و مذاهب کشور است و تمامی کارکنان سازمان با هر قومیت و مذهبی بزرگترین سرمایه این سازمان هستند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست