Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ این مراسم افتتاح با دوچرخه سواری مسافتی توسط این دو مقام مسئول همراه بود؛ حناچی از زمان فعالیت به عنوان شهردار تهران به پویش سه‌شنبه های بدون خودرو پیوسته و هرهفته در این روز با استفاده از دوچرخه یا دیگر وسایل حمل و نقل عمومی در پایتخت تردد می‌کند.

صبح امروز پنجاهمین پارکینگ بیدود با حضور شهردار تهران و با همراهی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در میدان توحید افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز صبح به همراه  پیروز حناچی شهردار تهران به میدان توحید رفت تا در ابتدای سه‌شنبه بدون خودرویی دیگر، پنجاهمین پارکینگ بیدود را در منطقه ٢ افتتاح کند.

گفتنی است؛ با افتتاح این پارکینگ ٣٠٠ دستگاه دوچرخه به ناوگان دوچرخه‌های اشتراکی پایتخت اضافه خواهد شد.

شهردار تهران و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه از میدان توحید دوچرخه‌سواری خود را در قالب کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو به همراهی جمعی از شهروندان آغاز کردند.

در پایان این مراسم افتتاحیه حناچی و جوان‌ترین وزیر دولت پابه رکاب شدند و از میدان توحید تا پارک لاله در خیابان کارگر شمالی دوچرخه سواری کردند.

پس از آن آذری جهرمی به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به سمت میدان امام خمینی (ره) با دوچرخه حرکت کردند و شهردار تهران نیز برای بازدید از مراحل فعالیت های عمرانی برداشتن پل گیشا به این محل حرکت کرد.

پیروز حناچی ۱۱ تیرماه از آذری جهرمی دعوت کرده بود که به پویش دوچرخه سواری بپیوندد.

آذری جهرمی نیز در این مراسم در پاسخ به درخواست خبرنگاران، سه نفر را از جمله امیر حاتمی وزیر دفاع، سورنا ستاری، معاون رئیس جمهور و پدر همسرش را به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو دعوت کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی پایتخت خودرو شهردار تهران وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید