Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:07:33 GMT

قهرمانان المپیکی کشتی همچنان پشت خط!

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۷۶۰۴

قهرمانان المپیکی کشتی همچنان پشت خط!

در حالی که فقط ۸ روز تا انتخابات فدراسیون کشتی باقی مانده، اما به شکل عجیبی هنوز صلاحیت ۳ قهرمان المپیکی این رشته احراز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، مدت زیادی است که اهالی کشتی در انتظار انتخاب رییس جدید این فدراسیون و فردی اصلح برای اداره امور کشتی هستند تا خیالشان بابت مدیریت این رشته مدال آور در ۴ سال آینده راحت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از چند ماه بلاتکلیفی قبل از نوروز ۹۸ نام نویسی از نامزدهای انتخاباتی صورت گرفت و با ورود چند تن از قهرمانان بزرگ و خوشنام کشتی باعث شد تا همه اهالی این رشته از اینکه رقابت بین گوش شکسته ها در انتخابات شکل می گیرد، خوشحال شوند.


حدود یک ماه بعد وزارت ورزش از نظر سوابق مدیریتی نامزدهایی که مدارک کاملی داشتند را به تایید رساند و مدارک آنها را برای تایید نهایی به مراجع ذیربط ارسال کرد.


با اینکه حداکثر زمان برای ارسال اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده حدود ۴۵ روز تخمین زده شده بود و مسئولان وزارت ورزش هم بر همین اساس قول برگزاری انتخابات در بهار ۹۸ را دادند، طولانی شدن این پروسه انتخابات را به تابستان کشید.


چند روز قبل مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با وجود اینکه از سوی سرپرست فدراسیون اعلام شده بود پاسخی برای ۳ تن از قهرمانان از سوی مراجع ذیربط نرسیده، تصمیم گرفتند ۲۶ تیرماه را به عنوان تاریخ انتخابات اعلام کنند. گویا مسئولان هم امیدوار بودند خیلی زود این استعلام ها به دستشان برسد و به همین خاطر سعی کردند زودتر انتخابات برگزار شود.


حالا در فاصله ۸ روز مانده تا برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی هنوز جوابی از سوی مراجع ذیربط در رابطه با احراز صلاحیت افرادی همچون علیرضا دبیر، امیررضا خادم و عباس جدیدی نیامده است. هر ۳ نفر هم از قهرمانان بزرگ کشتی بوده اند که روی سکوی المپیک هم رفته اند. آنها در سال های اخیر نیز در پست های کلیدی دولتی مشغول به کار بودند.


مثلا امیررضا خادم تا همین چند ماه قبل در پست معاونت پارلمانی وزارت ورزش فعالیت می کرد و به خاطر ثبت نام در انتخابات فدراسیون کشتی از سمتش کنار رفت. یا اینکه علیرضا دبیر ۲ دوره در شورای شهر تهران حضور داشت و همین حالا عضو علی البدل این شورا به حساب می آید. عباس جدیدی نیز دارای چنین پستی در شورای شهر بود.


به هر حال در فاصله اندک مانده تا برگزاری انتخابات قرار نگرفتن نام این ۳ چهره المپیکی کشتی در میان کاندیداها تعجب اهالی کشتی را برانگیخته و حتی اعتراض برخی از اعضای مجمع را به همراه داشته است. مسئولان وزارت ورزش هم در صحبت های خود توضیح دقیقی درباره زمان تعیین تکلیف این ماجرا نمی گویند و خودشان را هم در انتظار پاسخ نهادهای نشان می دهند.


به نظر می رسد در صورت نرسیدن صلاحیت خادم، دبیر و جدیدی انتخابات فدراسیون کشتی با حواشی بسیاری مواجه خواهد بود چون در ماههای اخیر این ۳ نفر با رایزنی بخش اعظمی از آرای مجمع را به خود اختصاص دادند و بلاتکلیف نگه داشتن آنها در آستانه انتخابات با سردرگمی اعضای مجمع همراه می شود و قطعا به سود دیگر کاندیداها خواهد بود.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم مرحوم مسعود اسکویی (گوینده رادیو ورزش) در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا دستگاه‌های کمک داور ویدئویی VAR خریداری شده به هفته‌های پایانی لیگ برتر نرسید، اظهار داشت: در خصوص خرید دستگاه‌های VAR هم وزارت ورزش و هم فدراسیون فوتبال فعالیت‌هایی را انجام دادند و مسئولیت خرید این دستگاه‌ها بر عهده فدراسیون فوتبال است.

او ادامه داد: تأمین بودجه خرید این دستگاه‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تأمین شده است و در این رابطه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کمی تعلل می‌کند و باید تکلیف ما را مشخص کند اگر بنا است که این شرکت دستگاه‌ها را وارد کند این کار را انجام دهد در غیر این صورت به ما بگویند که سریع‌تر VAR را وارد کشور کنیم.

محمدنبی تصریح کرد: شرکتی که باید این دستگاه‌ها را در اختیارمان قرارداد اعلام آمادگی کرده است و امیدوارم تمامی موانع رفع شود تا از این دستگاه‌ها برای فصل آینده استفاده کنیم.

کد خبر 6098371

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!