Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:45:17 GMT

افزایش برخی جرایم خشن و نزاع‌ها در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۷۸۱۲

افزایش برخی جرایم خشن و نزاع‌ها در خراسان رضوی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: اعضای شورای تأمین در تلاش هستند که بسترهای امنیتی را به گونه‌ای فراهم کنند که همه زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا (ع) در امنیت کامل به سر ببرند و هیچ تهدید امنیتی متوجه استان نباشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در نشست مشترک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای تأمین در تلاش هستند که بسترهای امنیتی را به گونه‌ای فراهم کنند که همه زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا (ع) در امنیت کامل به سر ببرند و هیچ تهدید امنیتی متوجه استان نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: آسیب‌ها و تهدیدات امنیتی در استان احصا و در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شده تا راهکارهای مقابله با این تهدیدات مشخص و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه برخی از جرایم خشن و نزاع‌ها در استان از بعد امنیتی افزایش یافته است، عنوان کرد: برای کنترل شرایط، برخورد با اراذل و اوباش در دستورکار قرار گرفته و خوشبختانه در دو ماهه اخیر شاهد کاهش چشمگیر نزاع‌های دسته‌جمعی بوده‌ایم، بنابراین مقرر شد برخورد با این افراد همچنان تداوم پیدا کند.

جعفری با اشاره به اقدامات انجام شده برای برقراری امنیت در هنگام برگزاری مسابقات فوتبال، تصریح کرد: خوشبختانه علیرغم همه نگرانی‌ها، امنیت مسابقات بسیار مهم به صورت کامل برقرار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: توسعه برنامه‌های اقتصادی، آموزشی و فرهنگی در نقطه صفر مرزی نیز در دستورکار قرار دارد. حمایت از مرزنشینان بسیار اهمیت داشته و در صورت اجرایی شدن طرح‌های سرمایه‌گذاری، در حوزه معیشت مرزنشینان تحول جدی اتفاق خواهد افتاد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه خراسان رضوی نزاع و درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: سال گذشته افزون بر ۶ میلیون و ۷۴۲ هزار قطعه جوجه ریزی در ۱۲۹ مرغداری فعال این شهرستان برای تولید این میزان گوشت مرغ صورت گرفته بود.

او افزود: تأمین به موقع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران شهرستان، از عوامل اقبال این قشر تولید کننده به افزایش جوجه‌ریزی بود که موجب رشد تولید گوشت مرغ و عرضه آن در بازار شد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد: ظرفیت تولید مرغ گوشتی در داورزن در ۲ سال اخیر با فعال شدن پنج واحد مرغداری با ظرفیت ۳۵ هزار قطعه و ایجاد ۲ واحد مرغداری جدید با ظرفیت ۸۰ هزار قطعه، به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است و انتظار می‌رود امسال بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ در این شهرستان غربی خراسان تولید شود.

خسروجردی بیان کرد: از سویی بزرگترین مرغداری غرب خراسان با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه که سال ۱۴۰۱ در شهرستان داورزن پروانه تاسیس گرفته بود اکنون با تکمیل مراحل ساخت و تجهیز، پروانه بهره برداری خود را دریافت کرده است و به زودی با آغاز فعالیت جوجه ریزی، توان تولید مرع این منطقه را افزایش قابل توجهی خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»