Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی مطلب زاده پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: عمده موضوعاتی که در کمیته مبارزه با مواد مخدر پیگیری می‌شود آگاه سازی، تبلیغات و آموزش است که باید با جدیت پیگیری شود.

شناسایی و پیشگیری، وظیفه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاداست

وی افزود: شناسایی و پیشگیری یکی دیگر از وظایف کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر است که توسط دستگاه‌های عضو پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان گفت: استفاده از مواد مخدر نو ظهوری همچون گُل در بین جوانان شایع شده است که باید مسئولان متولی در خصوص آگاهی از عوارض و پیشگیری از مصرف این گونه مواد در میان تمام اقشار جامعه اقدام کنند.

مطلب زاده افزود: نمایشگاه اطلاع رسانی و پیشگیری از مواد مخدرهای نوین در راستای عمل به وظایف فرهنگی این کمیته برپا شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیازمند برگزاری کلاس‌های آموزشی هستیم، افزود: در سال گذشته تعداد ۵۰ کلاس آموزشی مبارزه با مواد مخدر در اردستان برگزار و بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر در آنها شرکت کردند.

پرداخت تسهیلات به ۷۰ نفر از بهبود یافتگان اردستانی

وی ادامه داد: با وجود کمبود اعتبارات در زمینه درمان اعتیاد اما مبلغ ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات به ۷۰ نفر از بهبود یافتگان مواد مخدر در شهرستان اردستان پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان ابراز داشت: در حال حاضر دو مرکز ترک اعتیاد با نام «ساحل سلامت» و با ۲۷۰ نفر و مرکز «زندگی دوباره» با ۹۰ نفر مددجو در شهرستان اردستان فعالیت دارند.

کد خبر 4662004

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک کیلوگرم مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در زیر شاسی یک کامیون خروجی جاسازی شده بود، با هوشیاری مأموران گمرک بازرگان کشف شد. تصاویر جاساز خاص این کامیون را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود