Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأی‌گیری جلسات علنی پارلمان در خرداد ماه ۱۳۹۸ منتشر شد. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مجلس شورای اسلامی در راستای سیاست شفاف‌سازی و در چارچوب انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات فعالیت نمایندگان مجلس در هشتمین گام، اقدام به انتشار دو گزارش از " اطلاعات حضور و غیاب نمایندگان در صحن علنی مجلس و کمیسیون‌های تخصصی" و " میزان مشارکت در رأی‌گیری‌های جلسات علنی مجلس شورای اسلامی"  کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی لایحه شفافیت را به مجلس ارسال کرداسامی 9 نماینده‌ای که با تأخیر در جلسه علنی مجلس حاضر شدنداسامی 10 نماینده‌ای که با تأخیر در جلسه علنی مجلس حاضر شدند

با توجه به موافقت کتبی تعدادی از نمایندگان مجلس مبنی بر شفاف‌سازی وضعیت حضور و غیاب خود در جلسات صحن و کمیسیون‌ها و همچنین میزان مشارکت در رأی‌گیری‌های جلسات علنی، به پیوست گزارش خرداد ماه 1398 ایشان منتشر شده است.

گفتنی است این گزارش صرفاً مربوط به حدود یک سوم کل نمایندگان بوده و امکان انتشار اطلاعات دیگر نمایندگان نیز پس از اعلام موافقت ایشان به صورت مکتوب وجود خواهد داشت. همچنین یادآور می‌گردد، از آنجا که این گزارش کل تعداد نمایندگان را شامل نمی‌شود، ملاکی برای ارزیابی عملکرد نمایندگان از لحاظ منظم‌ترین حضور در جلسات علنی و کمیسیون‌ها و یا بیشترین مشارکت در رأی‌گیری‌های مجلس نیست.

**گزارش میزان مشارکت در رأی گیری های جلسات علنی مجلس شورای اسلامی  از تاریخ 98/3/1 لغایت 98/3/31 ":

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دومین قسمت «داستان شفافیت»، روایتی است از رد شدن کلیات شفافیت آراء در مجلس و نگرانی برخی نمایندگان از مطرح شدن آن؛ تا روزی که مجلس، نسخه جدیدی برای شفافیت پیچید.

ابراهیم اسدی بیدمشکی گزارش می‌دهد: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

     

دیگر خبرها

  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری