Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@22:05:24 GMT

رزرو هتل شیراز اتفاقی من در سینما

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۳۳۷۰

رزرو هتل شیراز اتفاقی من در سینما

رزرو هتل از پرشین هتل یک انتخاب خوب در رزرو هتل تهران، رزرو هتل شیراز، رزرو هتل اصفهان می تواند اعتماد به ارمغان آورد.

سفری به یادماندنی با رزرو هتل از پرشین هتل

به سینما رفته بودم و در حال تماشای فیلم بودم که ناگهان با یک سکانس فیلم در شهر زیبای شیراز مواجه شدم، بگونه ای که سفر به این شهر رویایی تمام فکرم را درگیر کرد، اما به دلیل هزینه ی بالا برای سفر کاملا ناامید شدم که نمی توانم شیراز را ببینم، تا اینکه به بغل دستیم اشاره کردم وای چقدر شیراز زیبا و دیدنیه! که همین دلیلی شد برای باز شدن سر صحبت که خوشبختانه این خانم بسیار خونگرم و صمیمی بودن و با راهنمایی های جامعه ای که به بنده دادند باعث شد تا دلگرم شوم برای اینکه بتوانم سفر خوبی را تجربه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم رضایی اول به من هتل 5 ستاره چمران را معرفی کردند که من گفتم وای نه این هتل هزینه ی بالایی را جهت اقامت دریافت می کند. تا اینکه خانم رضایی گفتند تنوع هتلها و آفرهای ویژه ای که در این سایت وجود دارد این امکان را به گردشگران داده تا بتوانند متناسب با توان و سلیقه ی خود دست به انتخاب بزنند، خانم رضایی در ادامه برای اطمینان بیشتر به بنده گفتند من برای رزرو هتل شیراز و بلیط  هوایی از طریق سایت پرشین هتل مراجعه کردم و از راهنمایی کامل و جامع این سایت بسیار راضی هستم بگونه ای که اگر سفر بعدی را هم در برنامه ی خود داشته باشم حتما به این سایت مراجعه می کنم.

رزرو هتل از پرشین هتل و تجربه ی سفری خاطره انگیز

من از طریق راهنمایی های خیلی خوب دوست عزیزم خانم رضایی موفق شدم تا از طریق سایت پرشین هتل بهترین سفر را رقم بزنم. ملاک من برای سفر به شیراز هزینه ی مناسب و اقامت خوب بود، که همین امر باعث شد تا باشماره ای که خانم رضایی به بنده داده بودن تماس بگیرم. من با شماره 05138096 تماس گرفتم و با برخورد گرم و مودبانه ی کارشناس خوب پرشین هتل مواجه شدم بگونه ای که آنچه را که مد نظرم بود را به بنده معرفی کردند. خوشبختانه از زمانی که به فروگاه رفتم از انتخاب پرشین هتل راضی بودم که چقدر دقیق مراجعه کنندگانش را راهنمایی می کند. رزرو هتل 2 ستاره آناهیتا یکی از بهترین انتخاب هایی بود که می توانستم انجام بدهم، این هتل شیراز با هزینه ی مناسبی که نسبت به ارائه ی خدمات خوبش داشت باعث شد تا بهترین اقامت را من و خانواده ام در این هتل داشته باشیم. از دیگر مزیت‌های هتل آناهیتا دسترسی راحت به خانه ی زینت الملک، باغ نارنجستان قوام، بازار وکیل، آرامگاه شاه شجاع، باغ جهان نما، باغ دلگشا و... می باشد، که تمام اینها در کنار یکدیگر با بهترین کیفیت باعث شد تا یک سفر خاطره انگیز را با خانواده ام رقم بزنم.

رزرو هتل از پرشین هتل، یک انتخاب رضایتمندانه

سفر به شیراز برای من خیلی را حت نبود اما پرشین هتل جوری بود که باعث شد تا علاوه بر سفر به شیراز که یک سفر به یادماندنی و خاطره انگیز برای خودم و خانواده ام بود، این امکان را برای تمام علاقمندان فراهم کرده است، تا بتوانند بهترین سفر را داشته باشند. پرشین هتل بگونه ای بود که توانستم سفرهای متعددی را از طریق این سایت تجربه کنم. برای نمونه زمانی که به این سایت مراجعه می کنم، از تنوع قیمت ها و آفرهای ویژه مخصوصا رزرو هتل اصفهان، رزرو هتل تهران مواجه می شدم، که باعث شد تا به این دو شهر زیبا هم سفر کنم. تمام اینها باعث شد تاخودم، تجربه ی خوبی که، از سفر کردن از طریق سایت پرشین هتل داشتم را در اختیار دوستانم بگذارم. بعد از نظر سنجی که از دوستانم داشتم به این نتیجه رسیدم که تنها خودم از این سایت رضایت کامل را نداشته ام بلکه نظر آنها هم همین بوده است. پرشین هتل بخاطر برنامه ریزی های دقیق و روزانه ای که دارد باعث شده تا یکی از موفق ترین سایت های گردشگری باشد.

رزرو هتل از پرشین هتل، یک انتخاب مطمئن

من هیچ وقت برای سفر یک انتخاب دقیق و مطمئن را نداشته ام به دلیل هزینه های بالایی که دارد. پرشین هتل به دلیل اطلاعات کاملی که در اختیارم گذاشت باعث شد تا به راحتی و با اطمینان کامل دست به انتخاب رزرو هتل تهران، رزرو هتل شیراز، رزرو هتل اصفهان بزنم و سفر خوبی را به هرجای ایران که بخواهم داشته باشم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سفر مسافرت هتل شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته میچل، مربی خیرونا، در نشست خبری خود گفت بازی برابر بارسا ارزش تماشا دارد؛ چون ممکن است تاریخی شود. 

حق با او است؛ چرا که خیرونا در صورت پیروزی، بالاتر از بارسا قرار خواهد گرفت و در 4 هفته پایانی این شانس را دارد که نایب‌قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کند. خیرونا راهی لیگ قهرمانان می‌شود که اتفاقی تاریخی است و اگر بالاتر از بارسا فصل را تمام کند، رکوردی 82 ساله را نیز خواهد شکست.

در تاریخ لالیگا 82 سال است که بارسا همواره توانسته تیم اول منطقۀ کاتالونیا باشد و بالاتر از تیم‌های دیگر این منطقه در جدول قرار گرفته است. آخرین‌بار در فصل 42-1941 بود که بارسا با قرار گرفتن در ردۀ دوازدهم، سه پله پایین‌تر از اسپانیول ایستاد و آبی و سفیدها بهترین تیم کاتالونیا شدند. 

قبل از این تاریخ نیز سه بار اسپانیول در فصول 40-1939، 35-1934 و 33-1932 توانسته بود بالاتر از بارسا در جدول قرار بگیرد. خیرونا می‌تواند به اولین تیم بعد از اسپانیول تبدیل شود که بارسا را در لالیگا به زیر می‌کشد. اتفاقی که اگر رخ دهد، غرور بارسا را جریحه‌دار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان
  • کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان/ عکس
  • تصاویری عجیب از عملیات نجات جان یک بچه در سیل | چه اتفاقی برای او افتاد؟
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • چند ثانیه قبل از مرگ چه اتفاقی می‌افتد؟ + فیلم
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا
  • اتفاقی که بعد از نوشیدن هر روز چای در بدن می‌افتد
  • قیمت مهمترین ارزها در بازار تهران/ لیر ترکیه تحت تأثیر چه اتفاقی است؟
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟