Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال وبختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: هنگام ثبت نام دانش آموزان در آموزشگاه‌های دولتی هیچ گونه وجه اضافی نباید دریافت شود.

وی افزود: در مقطع ابتدایی، متوسطه دوره دوم، مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش هزینه بیمه دانش آموزان و کتب درسی و در مقطع متوسطه دوره اول، فقط هزینه بیمه باید توسط اولیا در هنگام ثبت نام پرداخت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائد امینی از ارسال شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان به کلیه مناطق و نواحی استان خبرداد و اضافه کرد: مدیران مدارس موظفند دقیقاً مطابق شیوه نامه، نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام نمایند.

وی ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی از ۱۸ خرداد ماه ۹۸، دانش آموزان متوسطه دوره اول از ۱۰ تیر ماه ۹۸ آغاز شد و ثبت نام دانش آموزان متوسطه دوره دوم هم از ۳۰ تیر ماه جاری آغاز می‌شود.

قائد امینی گفت: مدارس غیردولتی و خاص (شاهد و استعداد‌های درخشان) هم باید بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، نسبت به دریافت شهریه دانش آموزان اقدام کنند.

وی افزود: اولیای دانش آموزان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با شماره‌های ۳۲۲۲۷۸۸۰ و ۳۲۲۲۱۰۴۰ تماس گرفته و یا درسامانه شکایات، شکایت خود را جهت رسیدگی و بررسی ثبت نمایند.

انتهای پیام/ف

ثبت نام در مدارس دولتی بدون دریافت وجه اضافی انجام شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مدارس اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان