Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم بهره برداری از خط آبرسانی به جهرم که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهارداشت: نیاز و مشکل اصلی ما این استان آب است و وزارت نیرو تلاش های قابل توجهی برای پاسخگویی به نیاز انجام داده است؛ چنانکه هم اکنون 11 سد در استان فارس داریم و چهار سد نیز در دست احداث است که سه سد نرگسی کازرون، کوار و هایقر باید در عملیات اجرایی آن ها تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که احداث خطوط آبرسانی مشکل اساسی مردم فارس است، افزود: خط آبرسانی جهرم که بسیار مورد نیاز مردم بزرگوار این شهرستان بود امروز افتتاح شد و طرح هایی مانند خط آبرسانی از سد رودبال به استهبان، داراب، جنت شهر و زرین دشت آماده بهره برداری و یا در آستانه کلنگ زنی است. وی ادامه داد: خط آبرسانی به سعادت شهر و ارسنجان و همچنین خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شهر شیراز که بسیار اساسی و مهم به شمار می رود، در دست احداث است. استاندار فارس با تاکید بر این که افزایش ظرفیت انرژی در این استان، هدیه خوبی از دولتمردان به مردم فارس بوده است، تصریح کرد: تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم و باید تلاش کنیم این فاصله کمتر شود و به نیازهای مردم پاسخ داده شود. دکتر رحیمی با اشاره به این که دولت دوازدهم فعالیت بسیار خوبی در زمینه توسعه حمل و نقل در استان فارس انجام داده است، گفت: این استان به دلیل عقب ماندگی تاریخی در توسعه راه ها، با وجود طرح های زیادی که در دست اجرا است، شاهد تلفات بالایی است که به واسطه نقاط خطرآفرین و نقاط نیازمند اصلاح اتفاق می افتد. نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که این استان آزادراه بهره برداری شده ای ندارد و به دلیل تعداد و پراکنش بالای روستاها شاهد وقوع تصادفات بسیار زیاد جاده است، اظهارداشت: سرمایه گذاری و تلاش برای توسعه و بهبود وضعیت حمل و نقل در استان فارس باید مورد توجه جدی دولتمردان قرار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس انرژی دولت معاون اول رئیس جمهور وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک آزمایشگاه در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده میدانی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان نجف‌آباد مشخص شد فردی در حال ساخت و راه‌اندازی یک شرکت تولیدی مربوط به تجهیزات پزشکی بوده و اقدام به انبار کردن تعدادی دستگاه آزمایشگاهی به‌صورت انبوه کرده است که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و با شناسایی محل مورد نظر، مأموران انتظامی به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو به آنجا اعزام و طی بازدید و بازرسی به عمل آمده موفق به کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های قاچاق کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با شناسایی فرد متخلف، اقلام کشف شده تحویل سازمان غذا و دارو و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 751165

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم