Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، دواین جانسون، گال گادوت و رایان رینالدز ویل همگی دسمزد‌های بالایی برای فیلم سینمایی «اعلان قرمز» دریافت خواهند کرد. حقوق این فیلم که در ژانر اکشن است چندی پیش توسط نتفلیکس خریداری شد.

وقتی این فیلم به نتفلیکس رسید، تصمیم گرفته است به این ستارگان مبالغ بالایی را بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب رایان رینالدز برای ایفای نقش در این فیلم ۲۰ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. گادوت نیز که به نسبت رینالدز نقش کمتری را ایفا کرده پیش بینی می‌شود به همین مقدار دستمزد دریافت کند.

دستمزد دواین جانسون نیز که چندی پیش ۲۰ میلیون دلار اعلام شده بود پیش بینی می‌شود فراتر از این باشد چرا که خود او از تهیه کنندگان اصلی این فیلم است. رقم نهایی پرداختی به وی نیز ممکن است باز هم میلیون ها دلار افزایش پیدا کند، زیرا نتفلیکس همیشه پس از نمایش فیلم‌ها و در آمدزایی فیلم، مبالغ بیشتری به صورت درصدی به بازیگران خود پرداخت می‌کند.

راوسان مارشال توربر که نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی است و پیش از این با دواین جانسون در فیلم‌های سینمایی «اطلاعات مرکزی» و «آسمان خراش» همکاری کرده بود، قرار شده ۱۰ میلیون دلار دستمزد بگیرد.

«اعلان قرمز» در اصل برای کمپانی یونیورسال پیکچرز بود، اما این ماه یونیورسال به فیلمسازان این اجازه را داد که فیلمسازان فیلم‌های خود را به استودیو‌های دیگر واگذار کند. فیلم‌هایی مثل «اعلان قرمز» که مانند فیلم‌هایی از دنیای کمیک بر اساس یک مالکیت معنوی نیستند کمتر می‌توانند در گیشه‌های فروش موفق باشند، اما این فیلم سینمایی با سه ستاره بزرگی که در اختیار گرفته شانس نتفلیکس را در رقابت با کمپانی‌های دیزنی و اچ بی او افزایش خواهد داد. حقوق این فیلم سینمایی در فضایی کاملا رقابتی خریداری شد، زیرا کمپانی پارامونت نیز به دنبال آن بود.

گفتنی است، بودجه این فیلم سینمایی ۲۰۰ میلیون دلار برآورد شده است، اما یکی از عوامل این فیلم سینمایی اعلام کرده است که بودجه این فیلم تقریبا ۱۶۰ میلیون دلار است. فیلم‌های دیگر نتفلیکس که هزینه بسیاری برای آن‌ها پرداخته است، فیلم جدید ارتین اسکورسیزی به نام «مرد ایلندی» و همچنین فیلم «شش زیرزمین» به کارگردانی مایکل بی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره بازیگران «خانه به دوش» پس از ۲۰ سال (فیلم) تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب (فیلم) تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران