Web Analytics Made Easy - Statcounter

فخری گفت: در طرح تابستانه پلیس راهور استان گلستان ۴۷ تیم خودرویی و ۲۰ تیم موتوری و بیش از ۲۵۰ پرسنل در نقاط پر تردد، معابر و نقاط حادثه خیز استان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مرتضی فخری» امروز (چهارشنبه 19 تیر) در جمع خبرنگاران گفت: طرح تابستانه پلیس راهور استان گلستان از (31 خرداد) تا (31 شهریور) همزمان با سراسر کشور در استان گلستان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهور گلستان افزود: در این طرح 47 تیم خودرویی و 20 تیم موتوری و بیش از 250 پرسنل در نقاط پر تردد، معابر و نقاط حادثه خیز استان حضور دارند.

 

وی تصریح کرد: به تمامی رانندگان توصیه می شود در تمامی معابر شهری و برون شهری قوانین رانندگی را رعایت کنند و در تمامی معابر سرعت مطمئنه را مدنظر داشته باشند و کمربند ایمنی را ببندند و دبا صبر و حوصله رانندگی کنند.

 

فخری با اشاره به نقاط حادثه خیز استان، گفت: در سه ماهه امسال مقصر 5 مورد از حوادث رخ داده ارگان ها بوده اند و از آنان تقاضا می شود وظیفه قانونی خود را رعایت کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه مدیران ادارت و شهرداران حتما در رفع این نقاط حادثه خیز سرعت بیشتری به خرج دهند، افزود: 73 نقطه حادثه خیز استان احصا شده است.

 

رئیس پلیس راهور گلستان اظهارداشت: در 110 روز اخیر 24 هزار فقره تخلف در انواع مختلف رانندگان متخلف اعمال قانون شدند که 7 درصد کاهش داشته است.

 

وی ادامه داد: در این مدت 4 هزار جلد انواع گواهینامه شامل؛ جدید و صدور، تعویض، المثنی و خدمات انجام شده و تحویل مالکین شد.

 

فخری با بیان اینکه راهور استان گلستان از افزایس تصادفات فوتی برخوردار است، گفت: بر اساس سلسله مراتب فرماندهی باید امسال در استان گلستان در بخش فوتی 46 نفر نسبت به سال گذشته کاهش داشته باشیم که این جز با همکاری رانندگان و مردم امکان پذیر نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: در 3.5 ماه گذشته در تصادفات فوتی استان با 16 نفر کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل، 48 درصد کاهش فوتی داشته ایم.

 

رئیس پلیس راهور گلستان افزود: تصادفات جرحی استان نیز 14 درصد افزایش داشته که بیشترین تصادفات راکبین موتورسیکلت هستند.

 

وی با بیان اینکه 41 درصد کشته شدگان راکبین موتورسیکلت هستند، گفت: پلیس راهور استان به جهت رفاه عموم جامعه و کاهش حوادث موتورسیکلت سوران 3 هزار و 100 دستگاه موتورسیکلت را در این مدت توقیف کرده است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مسجد آیت الله حسینی شاهرودی دهه کرامت در فارس شیراز روزنامه حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ مرتضی فخری رئیس پلیس راهور گلستان طرح تابستانه تصادفات فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین ، سردار حسینی گفت: سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه راهنمایی و رانندگی صادر شده که حدود ۵ درصد آنها به اشتباه صادر شده است.

افزایش جریمه‌های رانندگی امسال اعمال می‌شود؟ | نباید از نقش ایمنی خودرو در تصادفات غافل شویم | بازگشت سیا ساکتی به تلویزیون کد خبر 847897 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم پلیس - جریمه و گواهینامه راهنمايى و رانندگى پليس راهور

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر