Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به موج جدید بارشی در استان، از وقوع رگبار و رعد و برق در بعضی نقاط به صورت موقتی شدید خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مازیار غلامی گفت: تحلیل جدیدترین نقشه های هواشناسی نشان دهنده عبور تناوبی امواج ناپایدار تا اوایل هفته آینده از منطقه است که بر این اساس طی این مدت، گاهی افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ (در مناطق مستعد بویژه ارتفاعات و دامنه ها) پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر موارد مذکور، کاهش نسبی دما بین ۲ تا ۴درجه سلسیوس مورد انتظار است همچنین با توجه به ماهیت بارش های رگباری، در بعضی نقاط رگبار و رعدوبرق و وزش باد، موقتی شدید پیش بینی می شود.

غلامی به بخش های مختلف کشاورزی نظیر شالیکاران، مرغداری ها، گلخانه داران، پرورش دهندگان ماهی و … توصیه کرد که ضمن توجه به شرایط بارش رگبار و رعدوبرق، اقدامات لازم را بعمل آورند.

وی همچنین از بخش های مختلف اجرایی استان همچون مدیریت بحران، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، شرکت های آب و برق، سازمان آتش نشانی و … خواست با توجه به این اطلاعیه، تمهیدات لازم را به عمل آورند.

غلامی، آسمان فردا استان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری، رگبار و رعد و برق و وزش باد، کاهش نسبی دما پیش بینی کرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جهاد کشاورزی رعد و برق سازمان آتش نشانی کشاورزی مدیریت بحران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز از شدت و میزان بارش‌ها کاسته شده و بارش‌هایی به صورت خفیف و نقطه‌ای در برخی مناطق استان انتظار می‌رود.
چراغپور افزود: برای روز یکشنبه در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شو.
وی ادامه داد: با افزایش ناپایداری‌ها برای روز دوشنبه و سه شنبه برای اکثر مناطق استان (به خصوص غرب و جنوب استان) رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • هشدار وزش باد شدید در تهران
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز پیش بینی می‌شود
  • مازندران بارانی می‌شود
  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • پیش بینی رگبار و رعد و برق در البرز/ احتمال ریزش سنگ و رانش کوه
  • پیش بینی رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی در نیمه غربی کرمانشاه
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید