Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نتایج مطالعات جدید در آمریکا نشان می‌دهد زنان سیاه پوست بیشتر آزار و اذیت جنسی را در محل کار خود تجربه می‌کنند. تاریخ انتشار: 12:46 - 19 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۱۸۰ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، بر اساس تحقیقات انجام شده اینگونه به نظر می‌رسد مردان در آمریکا زنان رنگین پوست را بیشتر طعمه افکار شیطانی خود قرار می‌دهند چرا که این زنان ممکن است کمتر موارد آزار و اذیت جنسی را گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق یک مطالعه جدید در آمریکا، زنان سیاه پوست در مقایسه با زنان سفید پوست بیشتر در معرض آزار و اذیت جنسی در محل کار خود در آمریکا قرار می‌گیرند.    
به گزارش ایندیپندنت، مهاجمان زنانی را بیشتر طعمه خود قرار می‌دهند که از قدرت و حقوق اجتماعی کمتری برخوردار بوده و احتمال آنکه از آنان شکایت شود کمتر باشد.   در سال ۱۹۹۶ گزارش زنان آفریقایی آمریکایی در خصوص آزار جنسی در محل کار ۲ برابر بیشتر از گزارش‌های زنان سفید پوست بوده و در سال ۲۰۱۶ این میزان از گزارش‌ها به ۴ برابر رسید.   بیشتر بخوانید: ناکامی پنتاگون در مقابله با تجاوز در ارتش آمریکا؛ افزایش چشمگیر قربانیان آزار جنسی در میان نظامیان آمریکا طی ۲ سال اخیر
دین کاسینو استاد یار دانشکده علوم سیاسی در دانشگاه Fairleigh Dickinson در نیوجرسی و یکی از محققان این مطالعه می‌گوید، اگرچه طی ۲۰ سال اخیر آزار و اذیت جنسی زنان در محیط کار کاهش یافته، اما فقط زنان سفید پوست و عمدتاً جوان از این مزیت بهره برده‎اند.    
وی می‌گوید، آزار و اذیت جنسی در محل کار از سوی مردان به نوعی ابراز قدرت به شمار می‌آید، اما طعمه قرار دادن زنان سیاه پوست در آمریکا این موضوع را آشکار می‌کند که مهاجمان کاملاً آگاه هستند و زنان آسیب پذیر‌تر را هدف طعمه خود قرار می‌دهند تا کمتر برای آنان مشکل زا شود.
علاوه بر آن، محققان در این مطالعه دریافتند که بین نرخ بیکاری در آمریکا و گزارش آزار جنسی در محل کار ارتباط وجود دارد.   هنگامی که نرخ بیکاری در آمریکا روند صعودی پیدا می‌کند فشار‌های اجتماعی بیشتر شده و در نتیجه گزارش‌های آزار و اذیت جنسی در محیط کاری نیز افزایش می‌یابد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزار و اذیت جنسی زنان سیاه پوست آمریکا محیط کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان

در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش مهر، این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمار‌های ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت