Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت ا... شیخ هادی نجفی گفت: موسسه الزهرا(سلام ا...علیها) عمری به درازای 32 سال دارد و در جهت تسهیل امر ازدواج جوانان تاسیس شد تا در فرایند معرفی جوانان با رعایت امانت داری و تعهد اخلاقی و شرعی به اهداف مورد نظر دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: موسسه الزهرا(سلام ا... علیها) تسهیلگر امر ازدواج اول است و ازدواج های موقت و دوم را تحت پوشش قرار نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم با فرهنگ سازی و آگاهی رسانی روند ازدواج دایم جوانان محقق شود و اهداف این موسسه دنبال شود.

مدیر نمایندگی خیریه موسسه الزهرا (سلام ا...علیها) با اشاره به اینکه موسسه الزهرا(سلام ا... علیها) در شهر اصفهان و سایر شهرستان های استان اصفهان فعالیت دارد اظهار داشت: ازدواج موفق سنگ زیربنای همه موفقیت های اجتماعی است لذا در این موسسه سعی شده تا تعلیم وتبیین سبک صحیح زندگی مطابق با موازین اسلامی و حقوق نوین همسرداری با بهره گیری از کارگاه ها و مشاوره ها تسهیل امر ازدواج جوانان فراهم شود.

مدیر نمایندگی خیریه موسسه الزهرا(سلام ا...علیها) در استان اصفهان با اشاره به اینکه نهضت و بسیج عمومی برای همسرگزینی جوانان باید برقرار شود گفت: همه باید با همکاری همدیگر موجبات تسهیل در امر ازدواج جوانان را فراهم کنیم، چنانچه این مشکل رفع شود بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی دیگر هم رفع خواهد شد.

تاریخچه خیریه موسسه الزهرا (سلام ا... علیها)

موسسه الزهرا (سلام ا... علیها) با تایید و همراهی مراجع عظام تقلید و همت و درایت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن امامی، سه دهه پیش تاکنون فعالیت خود را در سطح ملی و بین المللی آغاز کرده است. از سال 1396 با نظارت حضرت آیت اله شیخ هادی نجفی دفتر نمایندگی استان اصفهان در نظر دارد تا با تسهیل گری در امر ازدواج به پیام مقام معظم رهبری لبیک بگوید که فرمودند: « بعضی از سنت های غلط در مورد ازدواج وجود دارد که دست و پاگیر است و مانع ازدواج جوان هاست. این سنت ها را عملا بایدنقض کرد.امیدوار هستم که مردم ما توجه کنند به این موضوع که مراجعه کنند به متخصص روان شناس و مشاور بخصوص برای محیط خانواده یک ضرورت است.»

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج پوشش فردی و اجتماعی مشکلات ناهنجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی

دریافت 24 MB

ورود به این کاخ برایتان هیجان انگیز است و در همان ابتدا پلکانی وسیع با آیینه کاری های خیره کننده در مقابلتان قرار دارد که ناخودآگاه دوست دارید بایستید و عکس بگیرید البته باید محافظی کیسه ای روی کفش هایتان بپوشید و بعد وارد شوید.

بعد از پلکان وارد تالاری وسیع می شوید که به نام سلام یا تاجگذاری هم شناخته می شود. در انتهای سالن تختی را میبینید که ماکتی ساخته شده از تخت اصلی به نام تخت طاووس است که نادرشاه از هندوستان به عنوان غنیمت جنگی با خود به ایران آورده بود و پس از قتلش توسط غارتگران تخریب و جواهرات آن به یغما برده شد. فتحعلی شاه قاجار که سودای بر تخت نشستن شاهان در گذشته را داشت دستور می‌دهد تختی مرصع برایش بسازند که در ابتدا به خاطر آیینه ای به شکل خورشید در بالای آن «تخت خورشید» نام داشت و پس از ازدواجش با طاووس خانم تاج الدوله که ۱۵ ساله بود نامش را تخت طاووس گذاشتند. تخت طاووس تا سال ۱۳۶۰ در کاخ گلستان نگهداری میشد و سپس به موزه جواهرات بانک ملی ایران منتقل شد.

تهیه و گزارش: مهلا داریان

کد خبر 847606 برچسب‌ها وزارت میراث فرهنگی و گردشگری سفر - گردشگری تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم