Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سعید قدیری از آغاز دوباره طرح برخورد با پوشاک قاچاق در سطح عرضه خبر داد و گفت: با موافقت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اجرای طرح برخورد با پوشاک قاچاق، طی روزهای گذشته در سطح عرضه از سر گرفته شده است.

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک افزود: طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه، از جمله طرح‌هایی بود که سال گذشته از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی شد ولی بنا به دلایلی از جمله نگرانی‌ها در مورد بازار شب عید و عدم تامین به موقع از سوی تولیدکنندگان داخلی، متوقف گردید، در حالیکه هیچ مشکلی هم در سطح عرضه پوشاک به وجود نیامد و کار به روالی پیش رفت که تولیدکنندگان داخلی بازار را تامین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اکنون دوباره اجرای این پروژه از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی شده و قرار است با پوشاک قاچاق در سطح عرضه برخورد شود؛ این در حالی است که واردات پوشاک همچنان ممنوع است و ثبت سفارش ها هم حداکثر شش ماه مهلت دارند تا کالاهای آن وارد شود، پس حتی اگر از ثبت سفارش های قبلی موردی باقی مانده باشد، حتماً تا کنون وارد شده است؛ بنابراین اکنون نباید پوشاک وارداتی در سطح عرضه توزیع شود.

به گفته قدیری، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم باید با تمامی برندها و فروشگاههای بزرگی که در سطح شهر پوشاک خارجی عرضه می‌کنند، برخورد کرده و اغماضی در مورد آنها نداشته باشد؛ چراکه اگر حتی یک مورد هم در فروشگاهها یا مراکز تجاری بزرگ بدون برخورد باقی بماند، راه را برای عرضه در سایر فروشگاهها هم باز می‌کند.

منبع: مهر برچسب ها: رویداد24 ، پوشاک قاچاق ، واردات پوشاک ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، طرح مبارزه با پوشاک قاچاق ، تولیدکنندگان داخلی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پوشاک قاچاق واردات پوشاک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز طرح مبارزه با پوشاک قاچاق تولیدکنندگان داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد

علی رحیمی‌آذر گفت: بر اساس گزارش ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال از یک اتوبوس بین شهری، پرونده‌ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.

او افزود: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی آذر بیان کرد: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان، فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

رحیمی آذر اضافه کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد