Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، از انعقاد تفاهم نامه همکاری با بسیج سازندگی این استان خبر داد و گفت: با امضای این تفاهم نامه، ۳۸۴ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی ساخته می‌شود.

وی افزود: در این راستا با معرفی معلولان و مددجویان به بسیج سازندگی، ساخت مسکن این افراد انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اظهار داشت: از این تعداد، ۵۰ واحد مسکونی برای مددجویانی که در سیل و بارش‌های امسال دچار خسارت شدند، احداث می‌شود.

وی ادامه داد: این واحد‌های مسکونی با کمک و اعتبار سازمان بهزیستی در قالب تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض، بسیج سازندگی و تسهیلات بنیاد مسکن و آورده معلولان احداث خواهند شد.

سرهنگ هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری هم در این باره گفت: در راستای حمایت از اشتغال مددجویان بهزیستی، پنج باب کارگاه خیاطی و قالیبافی در دست احداث است که هر کارگاه به سه دستگاه چرخ خیاطی و سه دار قالی تجهیز می‌شود.

وی گفت: به منظور حمایت از اشتغال مددجویان سازمان بهزیستی نیز بسیج سازندگی استان آمادگی دارد که محصولات و دست ساخته‌های معلولان را بدون واسطه خریداری کند.

انتهای پیام/خ

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و بسیج سازندگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون عملیات احداث ۶۰۸۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شامل نهضت ملی، خود مالکی و ... در استان ایلام آغاز شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا شهریور امسال حدود۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: در بخش ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بانکهای مختلف پای کار هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، اما در بخش تکمیل سهم آورده متقاضیان باید در زمان مقرر آورده خود را تکمیل نمایند تا پروژه‌ها در برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد