Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- به مناسبت دهه کرامت و فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) با حضور مسئولین استانی و عموم مردم در مسجد امام حسین (ع) فارسان برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین؛  در این مراسم که با  سخنرانی و مولودی خوانی در وصف حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار شد بر الگو پذیری از سیره زندگی و ویژگی های شخصیتی و رفتاری امام هشتم شیعیان به عنوان بهترین الگو برای مسلمانان تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان در این مراسم گفت: اجرای مسابقه، پخش کلیپ، پذیرایی، آذین بندی و ایستگاه صلواتی از دیگر بخش های جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در شهرستان فارسان است.

اسفندیار امیریان بابیان اینکه بیش از یکصد برنامه دهه کرامت در شهرستان فارسان در حال برگزار ی است گفت: حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در شهرستان فارسان از مهمترین این برنامه ها است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دهه کرامت شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود