Web Analytics Made Easy - Statcounter

بطوریکه ماشین‌ برلیانس می‌تواند انتخاب بسیاری از کسانیکه به دنبال خودرویی چینی با ظاهری شکیل و عملکرد فنی رضایت‌بخش هستند، باشد. در این مطلب به معرفی بیشتر شرکت خودروسازی چینی برلیانس و یکی از محصولات آن می‌پردازیم.

درباره برلیانس آتو

برلیانس آتو، شرکت خودروسازی چینی است که علاوه بر تولید خودروهای چینی، در زمینه مونتاژ خودروهایی از برندهای مطرح جهان مثل بی ام و، پورشه، تویوتا و میتسو بیشی موتورز فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در سال 1992 میلادی توسط فردی به نام یانگ رونگ تاسیس شد و تا سال 2002 تنها مینی بوس تولید می‌کرد اما از سال 2003 با امضای قراردادی با شرکت معظم بی ام و در زمینه مونتاژ خودروهای سواری هم شروع به فعالیت کرد تا اینکه در سال 2013 به عنوان ششمین تولیدکننده خودروهای چینی شناخته شد. از محصولات این شرکت می‌توان به برلیانسh230 ، H530 و کراس‌اوور 750 اشاره کرد.

ضمن اینکه محصولات مختلفی از بی ام و مانند انواع سری 3 سدان و سری 5 در کارخانه برلیانس ساخته می‌شوند. دو مدل برلیانس H230  و  V5 و همچنین دو مدل  H320 و برلیانس   h330اتوماتیک ، مدل‌های این کارخانه چینی هستند که در ایران به ترتیب توسط شرکت‌های خودروسازی سایپا و پارس خودرو تولید و عرضه می‌شوند.   

برلیانس H230

 گفتیم یکی از مدل‌های برلیانس که در ایران تولید می‌شود، برلیانس اچ 230 هست. طراحی این مدل را شرکت ایتالیایی جوجارو (Giugiaro)  انجام داده که کاملا رضایت‌بخش است.

این مدل که کاربران در سایت دیوار که بستری مناسب برای خرید و فروش خودروهای نو یا کارکرده است، به دنبال خرید نو یا دست دوم آن هستند، از موتور قدرتمند BM15L برخوردار است که حجمی به اندازه 1500 سی سی 16 سوپاپه دارد. توان برلیانس H230 به اندازه 102 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و گشتاور خروجی آن به اندازه 138 نیوتن متر است. این مدل در دو تیپ 6 سرعته AMT و 5 سرعته دستی تولید و روانه بازار مصرف می‌شود. گفتنی است گیربکس AMT متعلق به شرکت آلمانیGETRAG  است که از بزرگترین تولیدکنندگان این سازه در جهان به شمار می‌آید.

مدل برلیانس H230 دارای قابلیت‌هایی مانند سانروف برقی، کامپیوتر اطلاعات سفر، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو در 4 جهت، دو کیسه ایمنی هوا، صندلی عقب تاشونده و ترمز ABS، قطع‌کن ایربگ، آینه‌های جانبی برقی، سیستم پیشرفته صوتی با شش بلندگو، بازکننده درب صندوق عقب و ریموت کنترل تاشو است. همچنین مصرف سوخت این مدل برلیانس در مدل دستی 6.4 لیتر به ازای 100 کیلومتر و در مدل اتومات 6.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.

حجم فضای صندوق عقب این مدل که بیشتر توسط خانواده‌ها انتخاب می‌شود، به اندازه 500 لیتر گنجایش دارد تا وسایل خود را در آن به راحتی جای داده و به سفر بروند.

شما از محصولات برلیانس استفاده کرده‌اید؟ و آیا این محصولات توانسته‌اند رضایت شما را جلب کنند؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

2121

کد خبر 1278495

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو برلیانس ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس خودرو دونالد ترامپ سینمای ایران سپاه پاسداران لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم کریم زاده بعدازظهر یکشنبه در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرفیت و پتانسیل‌های شیلاتی استان مازندران در پنج محور بررسی و در این نمایشگاه عرضه شده است، تصریح کرد: صادرات و توسعه بازار آبزیان از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه صادراتی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش شیلاتی مازندران یادآور شد: شیلات مازندران دارای ۳۹۰۰و احد آبزی پروری و ۱۱۴ تشکل صیادی است که سالانه ۱۳ هزار نفر در پروتئین جامعه تلاش می‌کنند.

کریم زاده با تاکید بر اینکه میزان تولید مازندران در بخش شیلاتی سالانه حدود ۱۳۰ هزار تن است و از این میزان تولید سالانه ۶ تا ۱۲ تن محصول صادر می‌شود، عنوان کرد: سالانه ۱۰ تا ۲۰ میلیون دلار از محل صادرات شیلاتی استان مازندران حاصل می‌شود که سال گذشته رقم صادرات استان مازندران ۸۰۳ میلیون دلار بود.
مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه ماهیان خاویاری محصول اصلی و ارزآور حوزه شیلاتی کشور و این استان است، گفت: سالانه ۲۶۰۰ تن ماهی خاویاری در مازندران تولید می‌شود که از این میزان ۹۰۳ تن خاویار استحصال می‌شود که ارزش اقتصادی آن هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اعلام اینکه در این اداره کل، ۴۲ فرصت سرمایه گذاری شناسایی شده است، تاکید کرد: با به انجام رسیدن این فرصت‌ها، ۴۵ هزار تن تولید اولیه محصولات شیلاتی استان افزایش خواهد یافت و همچنین ۱۷۰۰ شغل جدید در این مسیر ایجاد می‌شود.

کد خبر 6091153

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور