Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:12:41 GMT

امام جمعه بیرجند: مردم از نبود نظارت ناراضی هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۲۳۴۳

امام جمعه بیرجند: مردم از نبود نظارت ناراضی هستند

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام مهدی فقیهی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر افزود: به همین دلیل بسیاری از کارها دچار رخوت شده و امید است آنها که مسئولیت دارند، هوشیار باشند تا فرصت‌ها از دست نرود.

وی بیان کرد: اگر کسی نباشد که تشخیص دهد ناجور است و باید نیروها احساس کنند که تحت نظر رده‌های بالا هستند و بین کارآمدی و ناکارآمدی تفاوتی است که اینها نوعی مشوق محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با تاکید بر نظارت در هر سازمانی گفت: انسان همواره در معرض غفلت و اشتباه است، افراد در هر شغلی ممکن است روزمرگی پیدا کنند لذا حساسیت‌ها کم می‌شود.

وی ادامه داد: از نیروهای هلال احمر و از قبیل آن در برخی نهادهای دیگر که کار مشابه دارند می‌توان به عنوان دوستان گمنام تعبیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: کسانی که در شرایط استثنایی، در مهلکه و معرکه قرار می‌گیرند دوست و فامیل دارند اما در آن موقعیت هیچ کسی حضور ندارد لذا نیروهای هلال احمر و امدادی هستند که در شرایط استثنایی مشکل مردم را حل می‌کنند اگرچه سابقه دوستی و نسبت فامیلی هم با کسی ندارند.

وی گفت: گاهی شرایطی به وجود می‌آید که این نیروها حین دفاع از جان و مال دیگران، شهید می شوند و در حوادث جان خود را از دست می‌دهند که اگر از جهت خودسازی در مقام اخلاص خدمتی با قصد قربت انجام دهند، عبادت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: نماز و روزه هر یک جای خود را دارد اما خدمت و حفظ مردم از بلایا بالاترین عبادت‌ها محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: پرسنل و جمعیت هلال احمر کار مقدسی دارند و خوشبختانه فعالیت آنها در استان خراسان جنوبی نیز توانمند است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: هلال احمر منحصر به منطقه خاصی نیست و مردم با فرهنگ خراسان جنوبی شایسته هرگونه خدمت رسانی هستند.

۹۸۹۳*۳۰۲۸
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک حسن آبادی از برق گرفتگی

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: دقایقی پیش بر اثر بارندگی‌های شدید در اثر سقوط تیر برق ناشی از بارندگی‌های شدید، پسر ۱۰ ساله اهل روستای حسن آباد شهرستان خوسف دچار برق گرفتگی شد.

او افزود: با تلاش پایگاه هلال احمر ماژان خوسف این کودک نجات یافت.

کاوسی اظهار کرد: این کودک با توجه به سیلابی بودن مسیر با یک دستگاه تراکتور به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • خون کودکان فلسطینی به ثمر نشسته است
  • نجات کودک حسن آبادی از برق گرفتگی
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف