Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تیم تکواندو دانشجویان گفت: با ۲۰ امتیاز دیگری که که برای کسب سهمیه المپیک از مسابقات یونیورسیاد گرفتم دیگر بحث گرفتن سهمیه المپیک تمام شد و از این پس برای مدال المپیک تمرین می‌کنم. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ایتالیا، آرمین هادی‌پور پس از کسب سومین مدال طلای خود در بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان اظهار داشت: به این دلیل که کسب مدال در این رقابت‌ها، امتیاز سهمیه المپیک را داشت، نفرات مطرح زیادی در این رقابت‌ها حاضر شدند که همین امر باعث افزایش سطح کیفی مسابقات شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح فنی مسابقات تکواندو همیشه بالاست و یونیورسیاد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی درباره رقبای خود در این مسابقات نیز گفت: در مبارزه اول برابر حریف چین تایپه، داور با عملکردش من را اذیت کرد.  9 بر صفر از حریف عقب افتادم اما با راهنمایی‌های مربیان توانستم جبران کنم و به پیروزی برسم. حریف کره‌ای نیز فنی ترین تکواندوکار مسابقات جهانی نوجوانان شده بود و به این مسابقات آمده بود تا مدال بگیرد، اما خوشحالم که توانستم او را نیز از پیش رو بردارم. در دیدار فینال نیز می‌دانستم برابر حریف مغول که قهرمان آسیا بود چکار می‌کنم، اما گاهی اوقات عقب می‌نشستم که باعث شد حریف امتیاز بگیرد اما بلافاصله جبران کردم.

تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم ایران افزود: خدا را شکر توانستم در سومین حضورم در بازی‌های یونیورسیاد باز هم به مدال طلا برسم و با سومین مدال طلا از این رقابت‌ها خداحافظی کنم. دیگر به دلیل شرایط سنی نمی‌توانم در بازی‌های یونیورسیاد شرکت کنم و خوشحالم که توانستم در موفقیت کاروان ورزشی ایران بار دیگر تاثیرگذار باشم.

وی با تاکید بر اینکه از این پس هدف اصلی‌اش رسیدن به اولین مدال سبک وزن ایران در بازی‌های المپیک است، گفت: با 20 امتیاز دیگری که که برای کسب سهمیه المپیک از این مسابقات گرفتم دیگر بحث گرفتن سهمیه المپیک تمام شد و از این پس برای مدال المپیک تمرین می‌کنم. دوست دارم با کسب خوشرنگ‌ترین مدال در المپیک دل مردم و خانواده‌ام را شاد کنم. امیدوارم با دعای خیر مردم به این هدف برسم.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا| هادی‌پور چهارمین طلای ایران را به ارمغان آورد

انتهای پیام/

R7890/P/S3,30/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی تکواندو یونیورسیاد آرمین هادی‌پور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو یونیورسیاد آرمین هادی پور تیم ملی تکواندو یونیورسیاد آرمین هادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی