Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:58:38 GMT

تعریض معبر محدوده حسینیه امام (ره) همدان ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۵۳۴۶

تعریض معبر محدوده حسینیه امام (ره) همدان ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی فر پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان که با حضور رئیس هیئت امنای حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، افزود: معبر محدوده حسینیه امام خمینی (ره) به دلیل اینکه کانال جمعیتی بالایی را در زمان برگزاری مراسم و برنامه های حسینیه دارد نیاز به تعریض دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی فر اضافه کرد: بازگشایی معابر پیرامون حسینیه امام (ره) در سال های گذشته نیز مطرح بوده اما اکنون در بررسی های صورت گرفته این تعریض بسیار حائز اهمیت است.

رحیمی فر با اشاره به اقدامات شورای چهارم در زمینه بازگشایی معبر محدوده حسینیه امام (ره) گفت: با اجرای طرح بازگشایی معابر پیرامون حسینیه؛ در امر عبور و مرور و دسترسی به محدوده تسهیل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز بر بازگشایی معبر پیرامون حسینیه امام تاکید کرد و افزود: تعریض معابر باید با توجه به منابع مالی شهرداری و شرایط اقتصادی کنونی باشد.

رئیس هیئت امنای حسینیه امام خمینی (ره) همدان نیز ضمن تشکر از توجه اعضای شورا به اماکن مذهبی و فرهنگی گفت: آسایش مردم مهمترین مقوله در بازگشایی تعریض معبر پیرامون حسینیه امام (ره) است.

حجت الاسلام عباس اسماعیلی اضافه کرد: علاوه بر پذیرش جمعیت بالای در مراسم آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از نظر اجتماعی نیز در این مکان مراسم و جلسات مهمی با بیش از دو هزار نفر جمعیت برگزار می شود.

وی اعلام آمادگی کرد: ستاد نماز جمعه همدان آماده همکاری با شهرداری در بازگشایی معبر پیرامون حسینیه را دارد.

کد خبر 4663983

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تعریض محور آتشگاه

دریافت 61 MB کد خبر 6089656

دیگر خبرها

  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • عملیات تعریض محور آتشگاه
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان