Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور ورزش بانوان استان قزوین گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت دومین جشنواره بزرگ ورزشی بانوی کرامت در قزوین برگزار می‌شود و نشان می‌‌دهد که حجاب محدودیت برای قهرمانی بانوان در زمینه ورزش ایجاد نمی‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ندا پاکدامن در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب دومین جشنواره بزرگ ورزشی "بانوی کرامت" با حضور نائب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، مدیران بانوی استان، گروه‌های مختلف ورزشی و عموم مردم در بوستان بانوان نرگس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی ظرفیت ورزشی بانوان استان را نمایان می‌کند و همچنین از بانوان قهرمان فراملی تجلیل می‌شود و نشان می‌دهد که با پوشش حجاب اسلامی می‌توان در زمینه ورزشی پیشرفت کرد و ححاب مانع و محدودیتی در این راستا نیست.

مسئول امور ورزش بانوان استان ابراز کرد: در این جشنواره سعی شده به دو بخش ورزشی و فرهنگی توجه شود و به همین دلیل در کنار اجرای گروه‌های مختلف رشته‌های ورزش‌های همگانی فعالیت‌های فرهنگی از جمله اجرای گروه موسیقی بانوان نیز در برنامه قرار گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری این جشنواره در سال گذشته نتایج مثبتی به همراه داشت و اشتیاق ما را برای ادامه آن در سال‌های آتی افزایش داد.

نمایش توانمندی‌های بانوان ورزشکار در جشنواره ورزشی

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اذعان کرد: ما در برنامه‌های ورزشی بانوان رسانه‌ها را در اختیار نداریم و از این رو بسیاری از افراد و عموم مردم از توانمندی ورزشی بانوان بی اطلاع هستند و صرفا افراد محدودی که در سالن‌های ورزشی حضور می‌یابند از آن آگاهی می‌یابند.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره ورزشی بانوان، توانمندی‌های ورزشی را به نمایش گذاشت و بانوان استان ضمن آشنایی با بسیاری از رشته‌ها و پیگیری آن‌ها از وجود هماهنگی و پیشرفت در این زمینه آگاهی پیدا کردند.

پاکدامن عنوان کرد: این جشنواره ورزشی با همت گروه توسعه ورزش بانوان و هیئت ورزش‌های همگانی از ساعت 18:30امروز(چهارشنبه) با ماراتن ایروبیک آغاز می‌شود و تا ساعت 22ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: اجرای گروه ورزشی پیرامید، گروه دف زنان، موسیقی سنتی، ایروبیک و استپ، گروه ورزشی فیوژن، یوگا، کراس فیت و دوچرخه سواری، تجلیل از ورزشکاران محجه و ایراد سخنرانی از جمله برنامه‌های این جشنواره هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارشناسان، داوران و متخصصین حوزه ورزش، کاندیداهای جشنواره «قهرمان ایران» را انتخاب و سپس با رای مردم، برترین‌ها در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران که حدود ۴ سال است زیر نظر انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی فعالیت خود را آغاز کرده، با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت مستمر دست‌اندرکاران این رشته، به بهترین عناوین دست یافته است.
این تیم که در سال ۱۴۰۳ نیز مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد، با روند رو به رشد، تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی، نظم مثال‌زدنی و نتایج درخشان، توانست نظر کارشناسان جشنواره و مردم ورزش‌دوست و قدرشناس ایران را به خود جلب کند و این عنوان را از نگاه داوران به خود اختصاص دهد.


کسب این عنوان در حالی بدست آمده که تیم ملی هاکی روی یخ ایران حتی یک پیست اختصاصی نیز ندارد و با حمایت ایرانمال، در پیست یخ این مجموعه تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند.
این موفقیت نشان‌دهنده تلاش و پشتکار مثال‌زدنی ورزشکاران و مربیان تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران از رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل پوشش مستقیم مسابقات خود در رویدادهای مختلف با اهدای یک پیراهن تیم ملی که به امضای ملی پوشان رسیده بود تقدیر و تشکر کردند

گفتنی است، تیم فوتبال ساحلی ایران بعنوان یکی از پرافتخارترین تیمهای ورزشی ایران نیز از سوی آرای مردمی بعنوان برترین تیم جشنواره «قهرمان ایران» از نگاه مردم شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899469

دیگر خبرها

  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند