Web Analytics Made Easy - Statcounter

دژپسند گفت: ما در راستای ایجاد بستر مناسب برای فعالیت روان و بدون دغدغه فعالان اقتصادی در حال تلاش هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « فرهاد دژپسند » در نشست با فعالان اقتصادی استان هرمزگان با بیان اینکه سیاست گذاری ها در کشور به گونه ای است که فعالان اقتصادی بدون دغدغه در راستای تعالی اقتصاد اقدام کنند، عنوان کرد: در شرایط امروز فعالان اقتصادی و بخش خصوصی با حضور در عرصه اقتصاد باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ما نیز در راستای ایجاد بستر مناسب برای فعالیت روان و بدون دغدغه فعالان اقتصادی تلاش می کنیم.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تصمیمات دولت در راستای تقویت تولید است، افزود: در شرایط امروز تقویت تولید به رونق اقتصادی کمک می کند.

 

دژپسند تصریح کرد: بالغ بر ۸۵ درصد واردات کشور نیز کارکرد رونق تولید دارد و موجب تقویت تولید می شود.

 

وی از ذخیره سازی قابل توجه کالاهای اساسی خبر داد و بیان داشت: در سال جاری در حوزه تولیدات کشاورزی رشد قابل توجهی را شاهد بوده ایم که عمده این محصولات دربرگیرنده کالاهای اساسی هستند و همچنین واردات کالاهای اساسی نیز به مقدار کافی انجام شده و شاهد تامین و توزیع این کالاها در سراسر کشور هستیم.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی اقدامات دشمنان اما شاهد هستیم که در بنادر کشورمان کشتی های متعددی جهت تخلیه و بارگیری کالا پهلوگیری می کنند.

 

دژپسند اظهار داشت: تلاش ما بر این است که روند ترخیص کالا از طریق بنادر و گمرکات با سرعت مناسبی انجام شود و این زمان را تا حد امکان کاهش دهیم اما در عین حال باید الزاماتی همچون مسائل استاندارد، ایمنی و بهداشت نیز رعایت شود.

 

وی به اقدامات صورت گرفته در راستای رونق مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات اساسی در این حوزه جذب سرمایه گذاری خارجی در مناطق آزاد است که اقدامات بزرگی در این راستا در حال انجام می باشد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مسجد آذربایجان غربی رئیس قوه قضاییه روزنامه اردبیل شیراز آیت الله حسینی شاهرودی فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است