Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@06:10:38 GMT

مجسمه‌های بدلی ۲ میلیاردی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۱۹۳۲

مجسمه‌های بدلی ۲ میلیاردی

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری بدل انداز حرفه‌ای و کشف ۱۱ مجسمه بدلی خبر داد و گفت: متهم قصد داشت این مجسمه‌ها را به خریدار به مبلغ ۲ میلیارد ریال بفروشد. تاریخ انتشار: 10:14 - 21 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۵۲۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ سعید آقایاری، بیان داشت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری با یکی از متهمان بدل انداز که پیش‌تر در کلانتری پرونده‌ای برای وی تشکیل شده بود، رو به رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متهم ساکی همراه داشت و به محض دیدن ماموران از محل متواری شد، افزود: ماموران به تعقیب پرداختند و پس از دقایقی تعقیب و گریز را دستگیر و برای بررسی موضوع به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بررسی از ساک این مرد جوان ۱۱ مجسمه کشف و متهم در بازجویی اولیه اظهار داشت: قصد داشته ۱۱ مجسمه بدلی را به خریدار در ملاقات حضوری که هماهنگ کرده بود به مبلغ ۲ میلیارد ریال بفروشد.

سرهنگ آقایاری ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی اظهار داشته که با تماس تلفنی با افراد مختلف مدعی می‌شدم که چاه کن هستم و تعداد مجسمه در زمان حفر چاه پیدا کردم. چون افغانستانی هستیم قادر به فروش مجسمه‌های طلا نیستم و حاضرم آن‌ها را به مبلغ ۲ میلیارد ریال بفروشم.

متهم در ادامه اظهارات خود گفت: در ملاقات حضوری در مقابل چشمان خریدار سر مجسمه‌ای را که از جنس برنج بود با قیچی جدا می‌کردم و در یک لحظه با قطعه طلایی که در دستم بود جابه جا می‌کردم و از خریدار می‌خواستم که قطعه را بررسی کند و پس از اطمینان از طلا بودن آن ۱۱ مجسمه طلا را از من بخرد.

این متهم اعتراف کرد، قبل از دستگیری با یکی ازخریداران قرار داشته تا مجسمه‌های بدلی را به وی نشان دهد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری گفت: تمام افرادی که از این طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای تشکیل پرونده به کلانتری ۱۳۵ آزادی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس تقلب کلاهبرداری مجسمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه آزادی یا آزادی مجسمه‌ای؟ + فیلم

خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه رژیم صهیونیستی همچنان تصاویری را در تاریخ ثبت می‌کند که از روی آنها طرح‌های هنری و پوسترهای گرافیکی ساخته می‌شود. سرکوب آزادی و در بند کشیدن مجسمه مشهور و نماد آمریکا، بخش اصلی این طرح‌هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • طرح هایی برای مجسمه آزادی
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • مجسمه آزادی یا آزادی مجسمه‌ای؟ + فیلم
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت