Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خواستار تخصیص ردیف اعتبار مستقل برای برنامه پزشک خانواده در استان شد. به گزارش بلاغ، رسول ظفرمند در جلسه شورای اداری شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت که با حضور نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در تالار اجتماعات بیمارستان رازی چالوس برگزار شد،خواستار تخصیص ردیف اعتبار مستقل برای برنامه پزشک خانواده در مازندران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: نیمی از جمعیت استان مازندران تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که این جمعیت سالانه بیش از شش میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی دارند. وی سهم غرب مازندران را در این مراجعات سالانه ۴۳۰ هزار بار مراجعه اعلام نمود‌.

ظفرمند اعلام کرد : در راستای افزایش سطح دسترسی بیمه شدگان به خدمات بیمه ای و درمانی مورد نیاز، ضمن واگذاری امور بیمه گری به دفاتر پیشخوان و بخش خصوصی سطح استان ادارات بیمه سلامت را نیز در شهرستانهای نوشهر و کلاردشت دایر نمودیم و بر این اساس می توان با تاسیس مدیریت بیمه سلامت در غرب استان این سطح دسترسی ها را بهبود بخشیم.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه با اشاره به اجرای طرح های نوین الکترونیکی سازمان بیمه سلامت در استان مازندران که با تلاشها و تعامل و همراهی دانشگاههای علوم پزشکی و تمامی تلاشگران عرصه نظام سلامت با سرعت در حال انجام است از کسب رتبه نخست اداره کل بیمه سلامت مازندران در ارسال و رسیدگی الکترونیکی اسناد بیمارستانی در کشور به عنوان یک دستاورد استانی یاد کرد.

رتبه نخست در مرحله استقرار پروژه انتقال الکترونیک اسناد بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: اداره کل بیمه سلامت مازندران با دستیابی به ۱۰۰ درصد اهداف، رتبه نخست در مرحله استقرار پروژه انتقال و رسیدگی الکترونیک اسناد بیمه سلامت در کشور دست یافت.

ظفرمند افزود: با شروع فاز اجرایی طرح های نوین الکترونیکی سازمان بیمه سلامت از اول تیرماه در استان مازندران، با تعامل، همفکری و همراهی دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل و تمامی تلاشگران عرصه سلامت استان توانستیم به بسیاری از اهداف اولیه استقرار این طرح ها در استان دست یابیم که در اینجا جا دارد از تمامی تلاشگران عرصه سلامت استان کمال تشکر را داشته باشم.

وی اعلام کرد: بر این اساس از ابتدای تیر ماه ۹۸ اسناد بیمارستانی صرفاً به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه پردازشگر اسناد بیمارستانی قابل پرداخت خواهد بود.

پرداخت بیش از 41 میلیارد تومان از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی و موسسات درمانی

مدیر کل بیمه سلامت مازندران گفت:41 میلیاردو 40 میلیون تومان مطالبات فروردین و اردیبهشت معاونتها و دانشگاههای علوم پزشکی مازندران و بابل، داروخانه های خصوصی، معوقات پزشک خانواده شهری استان و پاداش ارجاع پزشکان متخصص، این هفته پرداخت شد.

ظفرمند در شرح توزیع مطالبات بیمه ای با بیان اینکه بیشترین مبلغ پرداختی، طلب 15 میلیارد تومانی مربوط به 70 درصد بدهی فروردین بیمارستانهای دولتی دانشگاهی علوم پزشکی مازندران بود ، پرداختی مطالبات فروردین و اردیبهشت داروخانه های خصوصی استان را نیز 10 میلیاردو 600 میلیون تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه، 6 میلیارد تومان از 70 درصد مطالبات فروردین بیمارستانهای دولتی دانشگاهی علوم پزشکی بابل نیز پرداخت شده است افزود: 5 میلیاردو 300 میلیون بدهی اردیبهشت 80 درصد از پزشکان خانواده شهری و 3 میلیاردو 200 میلیون تومان از 80 درصد معوقات دوماه نخست سال سطح یک روستایی معاونتهای دانشگاههای علوم پزشکی مازندران و بابل و 340 میلیون تومان پاداش ارجاع پزشکان متخصص (پزشک خانواده) در اردیبهشت پرداخت شد. 

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است