Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رجب زاده اظهار کرد: در سفر پیشین کاروان تدبیر و امید ۲۶ طرح و هفت وعده و تفاهم با اعتبار ۶ هزار و ۲۵۰ میلیارو ریال به تصویب رسید.

رجب زاده افزود: ۹۷۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر در دور قبل به پروژه‌ها پرداخت شد که ۱۳ طرح جزو طرح‌های شاخص بود.

وی در ادامه سخنان خود به طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالا اشاره کرد که هنوز اعتبارات لازم برای تکمیل آن تخصیص نیافته است و تصریح کرد: اعتبارات این طرح‌ها قرار است در سفر پیش روی رییس جمهور به تصویب برسد که عمده این طرح‌ها شامل بزرگراه جنگل گلستان به بجنورد، زیرسازی راه آهن جوین به اسفراین، اصلاح ۱۳ نقطه حادثه خیز، تبدیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی به ۶۴ تختخوابی شهرستان جاجرم، تکمیل ۱۲ مجتمع آبرسانی به روستاهای سطح استان و… است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان شمالی بیان کرد: در سفر پیش روی کاروان تدبیر و امید به استان طرح‌هایی همچون جاده بجنورد به جنگل گلستان، راه آهن بجنورد به شیروان، نگهداری از راه‌ها و ابنیه ها، سد دربند، تکمیل هشت مجتمع آبرسانی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی گفت: بخش عمده مصوبات برای تسریع و تسهیل سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت‌ها خواهیم داشت، همچنین ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تامین مالی حمایت از تولید و بخش خصوصی و هلدینگ ها در نظر گرفته شده که اگر شرایط جذب آن فراهم شود زمینه تحول گسترده‌ای برای اشتغال و زیرساخت‌ها فراهم می‌شود.

معاون استاندار خراسان شمالی افزود: یکی از تدابیر مجموعه استانداری و استاندار این است تا در حوزه زیرساخت‌های روستایی شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

کد خبر 4664474

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند