Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@00:08:28 GMT

بدعهدی آمریکا و اروپا واضح و آشکار است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۵۰۳۵

بدعهدی آمریکا و اروپا واضح و آشکار است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: در مساله برجام از همان ابتدا کارشکنی و بد عهدی آمریکایی‌ها مشخص بود و مقام معظم رهبری بارها درباره این مذاکره هشدار داده بودند و در نهایت دشمنی آمریکا با انقلاب به اثبات همگان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام یادآور شد: آمریکا و اروپا در مساله برجام بد عهدی کردند و امروز دیگر زمان مذاکره نیست چرا که دشمنان همان رویه را دارند و همه بر این واقعیت واقفند که مذاکره با آمریکا به نتیجه نمی‌رسد.
به گفته وی، انقلاب اسلامی ایران مانند یک درخت تنومند و تناور در برابر تمامی توطئه‌ها و ناملایمات دشمنان ایستاده است و به عنوان یک الگو برای کشورهای آزاده جهان تبدیل شده است و این استکبار ستیزی از آرمان انقلاب اسلامی است.

وی به سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان وظیفه خطیر و سنگینی برعهده دارد و قوانین با اسلام و موازین شرع بررسی می‌کند و یکی از ویژگی‌های این نهاد اسلامی صیانت از قوانین بر اساس شرع مقدس است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته عفاف و حجاب تاکید کرد: بی‌حجابی، موسیقی مبتذل و برخی از حرکات ضد اجتماعی، از منکرات است که وظیفه آمران به معروف و ناهیان منکر تذکر در خصوص این منکرات است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و دهه کرامت تاکید کرد: امام هشتم در زمان حیات خویش خدمات ارزنده ای برای تحقق اسلام ناب محمدی (ص) داشتند.

۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی شهرکرد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز دوشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ادامه می خوانید؛

*حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد.

*اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903390

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)