Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه دستگاه‌های بسیاری مستقیم و غیرمستقیم در ترویج عفاف و حجاب جامعه نقش دارند، ابراز داشت: این نهادها و دستگاه‌های فرهنگی امروز نقش بسیار خطیری را عهده‌دار هستند که نهادهای فرهنگی برای ترویج حیا و عفاف در جامعه هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی که نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: حادثه قیام مسجد گوهرشاد در اعتراض به بی‌بندوباری نمونه بارزی بود که مردم خواهان حیا و عفاف در جامعه هستند بنابراین پیشگیری از هتک حرمت و بی‌حجابی وظیفه عمومی قلمداد می‌شود.

دشمن به دنبال هجمه علیه ارکان نظام

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه در دهه کرامت و تولد امام رضا (ع) قرار داریم که نقش این امام بزرگوار می‌بایست در جامعه بیشتر مطرح شود، ابراز داشت: انقلاب امروز ایران میراث تلاش‌های امامان پیشین است و امروز می‌بایست با حفظ و پاسداری از این ارزش‌ها کاری کنیم تا این انقلاب به دست ولی‌عصر (عج) برسد.

امینی بابیان اینکه در برجام ایران به همه تعهدات خود عمل کرد اما در مقابل کشورهای عضو یک‌به‌یک از زیر تعهدات خود شانه خالی کردند، تصریح کرد: ماجرای برجام نشان داد که آمریکا و اروپا تنها به فکر تأمین منافع خود بوده و قابل‌اعتماد نیستند بنابراین تنها گزینه روی میز مقاومت خواهد بود کاری که در طی چهل‌ساله انقلاب بهترین نتیجه را در مقابل دشمن نصیب ما کرده است.

وی بابیان اینکه شورای نگهبان حافظ نظام جمهوری و اسلام است و نباید مورد هجمه واقع شود، افزود: دشمن که خود را ناامید دررسیدن به خواسته‌های خود می‌داند از هر طریقی می‌کوشد تا به اهداف موردنظر خود دست یابد که یکی از راه‌های آن‌ها حمله به ارکان نظام است اما مردم کاملاً هوشیار هستند و از این موارد کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، لزوم شرکت مردم در مراسم هفتم آیت‌الله حسینی شاهرودی روز شنبه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ حسینیه مدرسه، لزوم حفظ تقوا، برجام، لزوم دشمن‌شناسی و مراسم‌های دهه کرامت ازجمله مواردی بود که از تریبون این هفته نماز جمعه شاهرود مطرح شد.

کد خبر 4664556

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس امینی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسین ردایی عصر چهارشنبه در بازدید از اداره کل استاندارد استان البرز، استاندارد را عامل بسیار مهمی در حفظ سلامت جامعه دانست و گفت: رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه در واقع امر به معروف بوده که موجب حفظ ایمنی و سلامت شهروندان می‌شود و اجتناب از فرآورده‌های غیر استاندارد، نهی از منکر است.

منتخب مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از اقدامات جهادی مدیرکل استاندارد البرز و همچنین تبریک موفقیت اخیر سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی هم ترازی، خواستار اهتمام جامعه و مسؤولان استان البرز به رعایت الزامات استاندارد و تهیه و خریداری محصولات ایرانی شد.

محمد آئینی، مدیرکل استاندارد استان البرز نیز در این دیدار ضمن تبیین شرح فعالیت‌های سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد: استاندارد سازی، اندازه شناسی، تأیید صلاحیت و ارزیابی انطباق چهار محوری هستند که سازمان ملی استاندارد در زمینه آنها فعالیت می‌کند.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های بی دریغ دولت سیزدهم و رئیس سازمان گفت: به فضل الهی در این مدت کوتاه جایگاه استانداردی جمهوری اسلامی از رده بیست و ششم دنیا به رده بیستم صعود کرده و اکنون ایران ریاست کمیسیون کشاورزی اسمیک را بر عهده گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان البرز ضمن تبریک ظفر غرورآفرین دفاع مسلم عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران، پیروزی مرکز ملی تأیید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران را در این ارزیابی بین المللی نیز به ملت بزرگ ایران و همه ذی نفعان تبریک گفت.

آئینی با بیان اینکه به لطف الهی این موفقیت پس از گذشت سه دهه با تلاش همه همکاران خدوم در مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: این فجر فنی نه تنها زمینه ساز جهش تولید خواهد شد بلکه در تقویت اقتصاد نیز نقش تعیین کننده‌ای دارد.

مدیرکل استاندارد استان البرز در پایان گزارشی از عملکرد اداره متبوع خود ارائه و خاطرنشان کرد: به عنوان مدعی العموم کیفیت حافظ تولید باکیفیت هستیم و به تلاش‌های شبانه روزی خود در این راه ادامه خواهیم داد.

کد خبر 6094707

دیگر خبرها

  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • نگرانی از کاهش سطح دینداری و افزایش بی اعتمادی در جامعه در یادداشت عباس عبدی
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود