Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به اهمیت حسن ظن و دوری از سوءظن اظهار کرد: سوءظن ازجمله آفات دین برشمرده شده است که در با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، بدگمانی‌ها نسبت به افراد اوج گرفته و باعث تخریب افراد می‌شود که باید از آن دوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به سالروز کشتار مردم در مسجد گوهرشاد مسجد نیز اشاره کرد و گفت: مأموران رضاخان علیه معترضان به قانون کشف حجاب در مسجد گوهرشاد تیراندازی کردند و جمعیت بسیار زیادی که در آن محل بودند را به خاک و خون کشیدند.

امام‌جمعه بجنورد این حادثه را فاجعه‌ای بزرگ در تاریخ انقلاب توصیف کرد و افزود: مردم با بصیرت ایران طی روز گذشته با حضور پرشور بانوان همراه باحجاب کامل، سبک زندگی اسلامی را در شهرها فریاد زدند و نسبت به سبک زندگی غربی ابراز انزجار کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر آتی رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: خبرهای خوبی در این سفر اعلام خواهد شد که امیدواریم مردم با حضور خود باعث تقویت نظام اسلامی شوند زیرا تمام مجموعه‌های دولت، مجلس و قوه قضاییه جزو نظام اسلامی محسوب می‌شوند و با حضور درصحنه همچون گذشته می‌توان نظام را تقویت کرد.

خطیب جمعه بجنورد حضور مردم در مراسم‌های مربوط به‌نظام را عاملی بازدارنده در برابر تهدیدهای غربی‌ها دانست و افزود: استقبال خوب از رئیس‌جمهور درصحنه به اثبات می‌رسد و اتفاقات خوبی برای توسعه استان رقم خواهد زد.

وی ابراز امیدواری کرد تا رئیس‌جمهور در سفر خود به خراسان شمالی به اولویت‌هایی همچون جاده جنگل گلستان، راه‌آهن و ارتباطات ریلی، فاز ۲ پتروشیمی و اولویت‌های دیگر همچون کاهش رنج مردم از گرانی‌ها بپردازد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی همچنین به وضعیت نامساعد شیخ زکزاکی در نیجریه اشاره کرد و گفت: این فرد با درک عمیق از رهنمودهای امام خمینی، تحول عمیق معرفتی و ولایی را ایجاد کرده و در این راه ۶ فرزند خود را از دست داد و اکنون بی‌گناه در زندان است.

وی وضعیت فعلی زکزاکی را اوج مظلومیت توصیف کرد و گفت: مجامع بین‌المللی که دم از حقوق بشر می‌زنند چرا اکنون سکوت کرده‌اند و چیزی نمی‌گویند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در انتها  به موضوع سفر حج و آغاز آن اشاره کرد و افزود: حج عملی بسیار مهم است که باید موضع جهان اسلام را در برابر دشمنان شفاف‌سازی کند و باید در آن مرگ بر آمریکا و استکبار بیان شود زیرا در ذات آن نهفته است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین به چین سفر می‌کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مشرق و به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

دیگر خبرها

  • جمیله علم الهدی : به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • جمیله علم‌الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود