Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جدایی برانکو و روی کار آمدن کالدرون در پرسپولیس تغییراتی را در ترکیب این تیم پدید آورده است که این تغییرات در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت. کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس از وضعیت آمادگی جسمانیحسین ماهینی و شایان مصلح رضایت کافی ندارد.

 

این سرمربیِ آرژانتینی قصد دارد در صورت ادامۀ این روند این دو بازیکن را در لیست خروج قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال وی می‌خواهد در اردوی ترکیه به هر دو نفر آنها فرصت دهد تا خودشان را به وضعیت مطلوب مدنظر کادر فنی برسانند. در غیر این‌صورت پس از بازگشت پرسپولیس به تهران دو مدافع سرخپوشان از جمع سرخ ها خداحافظی خواهند کرد و این اتفاق مطمئناً شوکی بزرگ برای هواداران پرسپولیس به حساب می‌آید زیرا که هم مصلح و هم ماهینی از بازیکنان محبوب سرخ‌های تهرانی به حساب می‌آیند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گابریل کالدرون شایان مصلح حسین ماهینی نقل و انتقالات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه روزهای خوبی را نمی‌گذراند. مهاجم برزیلی وضعیت خود در بارسا را درک نمی‌کند. باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ تصمیم بزرگی گرفت و روکه را چند ماه زودتر از توافق به بارسلونا برد اما همه چیز برخلاف انتظارات پیش رفت.

در مجموع او در ۱۳ بازی تنها ۳۱۰ دقیقه بازی کرده است. روکه فقط دو بار از ابتدا بازی را آغاز کرده و در ترکیب اصلی بوده و در دقایقی که به‌دست آورده دو گل به ثمر رسانده است.

او حتی یک دقیقه هم در لیگ قهرمانان بازی نکرده و از اینکه ژاوی هرناندز از او چشم‌پوشی می‌کند و فران تورس و مارک گویو را جلوتر بازی می‌دهد بسیار ناراحت است.

شرایطی که روکه در بارسا تجربه می‌کند او را تحت تأثیر قرار داده و افراد نزدیک به این بازیکن اعتراف کرده‌اند که ستاره ۱۹ ساله در حال سپری کردن روزهای دشواری است.

اطرافیان او همچنین تأیید کرده‌اند که ژاوی با او صحبت نمی‌کند و هیچ ارتباطی بین این دو طرف وجود ندارد و بدین ترتیب روکه اصلا نمی‌داند که ژاوی از او چه چیزهایی می‌خواهد و برنامه‌اش برای او چیست.

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر
  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • آمار خیره‌کننده مسی در سال ۲۰۲۴
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس