Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:24:58 GMT

هروه رنار در یک قدمی نیمکت عربستان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۶۰۸۰

هروه رنار در یک قدمی نیمکت عربستان

خبرهای غیر رسمی حکایت از توافق هروه رنار با فدراسیون فوتبال عربستان دارد و تنها رسمی شدن این قرارداد باقی مانده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف تیم ملی مراکش از جام ملتهای آفریقا، گمانه زنی ها درباره آینده هروه رنار بیشتر از همیشه شده است. سرمربی فرانسوی که تیم فوق العاده ای در این کشور ساخته بود، نتوانست مقامی با مراکش بیاورد و در جام ملتهای آفریقا هم تجربیات موفقش در زامبیا و ساحل عاج تکرار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ظهر امروز یک خبرنگار فرانسوی اعلام کرد این مربی روز گذشته با تیم ملی عربستان قرارداد امضا کرده و آینده اش همراه این تیم آسیایی رقم خواهد خورد. شنیده می شود پس از جدایی رنار، وحید هلیل هودزیچ هدایت تیم مراکش را بر عهده خواهد گرفت.

 

اما یکی از روزنامه های فرانسوی اخیرا مصاحبه ای با رنار انجام داده که در آن، این سرمربی درباره جدایی از مراکش حرفی نزده است. رنار در این مصاحبه از پیشرفت های تیم ملی مراکش زیر نظر او صحبت کرده و راهیابی به جام جهانی 2018، صعود به دور حذفی 2 دوره پیاپی جام ملتها و همچنین پیشرفت در رنکینگ فیفا از رتبه 81 به 47 را نمونه هایی از آن قلمداد کرده است.


رنار در مواجهه با سوالی پیرامون آینده خود، تنها به یک جمله اکتفا کرده و گفته است: من تا پایان سال 2022 قرارداد دارم.

 

یک وبسایت نیجریه ای هم دقایقی پیش خبر حضور رنار در تیم ملی عربستان را کار کرد و شنیده می شود تنها امضای رسمی قرارداد این مربی با سعودی ها باقی مانده است.

عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس خیلی زود توسط هافبک ازبکستانی خود به گل برابر آلومینیوم دست یافت تا برای دستیابی به هدف صعود از این مرحله از شانس بیشتری در دقایق باقی‌مانده برخوردار باشد.

اوستون اونوروف با توپ‌گیری از میانه میدان و پیش‌روی تا محوطه جریمه حریف با ضربه پای چپ خود و به زاویه مخالف توانست احمد گوهری را ناکام کند و گل اول پرسپوليس را به نام خود کند.

این در حالی بود که در لحظه جشن گل پرسپولیسی‌ها، کادرفنی و نیمکت‌نشینان آلومینیوم با حضور نزد داور چهارم، مدعی بودند که اورونوف در لحظه توپ‌گیری از مدافع این تیم، مرتکب خطا شده است.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • اسکواش بازان ایران در یک قدمی یک طلا و 3 برنز