Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@04:18:51 GMT

همه در طرح جهاد همبستگی کمک کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۱۳۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اندیمشک، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، اظهار کرد: در طرح جهاد همبستگی همه باهم در کنار بسیج سازندگی به ساخت و ترمیم منازل مردم سیل‌زده کمک کنیم.
وی افزود:مقام معظم رهبری تاکید فراوانی داشتند که سیل‌زدگان را فراموش نکنیم، طرحی وجود دارد، که در آن هر شهر ساخت و تعمیر چند منزل از مناطق سیل‌زده را عهده‌دار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی نوری عنوان کرد: متولی این امر بسیج سازندگی است، معتمدین و مردم همه دست به دست هم دهند تا از این برحه گذر کنیم، مردم اندیمشک همواره در برنامه‌هایی که نظام اسلامی نیاز داشته، ورود کرده‌اند و اکنون هم انتظار می‌‌رود همه این وظیفه بزرگ را به سرانجام برسانیم.
وی گفت: مصرف بی‌رویه پلاستیک امروز به یک رفتار و یک فرهنگ تبدیل شده، اگر هرکسی فقط یک پلاستیک را از فعالیت‌های روزانه خود حذف کند، تاثیر به‌سزایی در بهبود محیط زیست خواهد داشت.
وی افزود: رفتار جامعه تغییر کرده به نحوی که صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می‌شود، در حد امکان از ظروف یکبار مصرف کمتر استفاده کنیم.
امام جمعه اندیمشک، افزود: شهرداری سرمایه‌گذاری خارجی و راه‌اندازی کارخانه بازیافت که سود خوبی هم خواهد داشت، را دنبال کند تا علاوه بر جلوگیری از آسیب دیدن محیط زیست درآمدزایی هم داشته باشد.
امام جمعه اندیمشک با اشاره به ۲۶ تیر سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان، گفت: این نهاد مقدس تا به امروز پای انقلاب مانده است، تضعیف شورای نگهبان یعنی تضعیف نظام اسلامی از این رو است که می‌بینیم این همه مورد هجمه قرار می‌گیرد.
وی در بخش دیگری با اشاره به شورای نگهبان،گفت: این نهاد هم جمهوریت و هم اسلامیت نظام اسلام را حراست می‌کند، رهبری عزیز مهم‌ترین کار شورای نگهبان را جلوگیری از ورود نااهلان به ارکان نظام عنوان کرده‌اند.
وی افزود: گام دوم ایران در برابر بد عهدی آغاز شده است و ما در این گام دوم سطح ارتباط خود با تعهدات برجام پایین می آوریم، غربی‌ها با جنجال بدنبال مانع شدن ما از این موضوع هستند.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!