Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ خراسان رضوی گفت: در مردادماه میزبان دور دوم مسابقات کشوری اسنوکر و پاکت خواهیم‌بود.
حمزه حکیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص وضعیت هیئت بیلیارد و بولینگ خراسان رضوی، اظهار کرد: تاریخ مجمع انتخابات ریاست هیئت هنوز اعلام نشده، اداره کل باید با فدراسیون مکاتبه کند تا نفرات مجمع معرفی شده و فدراسیون تاریخ برگزای مجمع را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص اولین اعزام یک ورزشکار خراسانی به مسابقات آسیایی یادآور شد: ارسلان اسماعیل‌نژاد برای اولین بار در تاریخ بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی به مسابقات آسیایی رفت که متاسفانه نتوانست نتیجه دلخواه خود را بگیرد، اما با این وجود این اعزام را نقطه عطفی برای هیئت می‌دانیم. امیدواریم این موضوع عاملی باشد تا در آینده بازیکنان باعلاقه و انگیزه بیشتری در مسابقات شرکت کنند تا بیش از پیش شاهد موفقیت باشیم.
رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ خراسان رضوی عنوان کرد: حدود دو هفته قبل، مسابقات بولینگ جایزه بزرگ خراسان رضوی را برگزار کردیم. همچنین در مردادماه جاری، میزبان دور دوم مسابقات کشوری اسنوکر و پاکت هستیم.
حکیم‌پور در خصوص باشگاه‌های بیلیارد برای بانوان تصریح کرد: فعلا به صورت رسمی باشگاهی برای بانوان ثبت نکردیم اما می‌توان با هماهنگی هیئت، شیفت خاصی را به بانوان علاقه‌مند اختصاص داد. با این حال مسابقات بانوان را برگزار کردیم و در ادامه هم این رقابت‌ها را در سطح مشهد و استان برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در سال گذشته کلاس مربی‌گری در این رشته را برگزار کردیم که در نهایت مربیان زن خوبی به بدنه هیئت اضافه شد. این پتانسیل وجود دارد که بانوان وارد این رشته شده و حتی باشگاه اختصاصی برای خود تاسیس نمایند. خوشبختانه چند باشگاه نسبت به این موضوع ابراز تمایل کرده و برای ثبت باشگاه اقدام کرده‌ و منتظر دریافت مجوز خود هستند.
رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ خراسان رضوی تصریح کرد: تعامل بسیار خوبی با اداره کل داشتیم. توانسته‌ایم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اداره کل و هیئت به خوبی استفاده کنیم. با دستگاه های دیگر مثل شهرداری برای فضاهای باز در حال عقد تفاهم‌نامه هستیم. برای بحث آموزش و همگانی کردن این ورزش هم با ارگان‌هایی مثل دانشگاه‌ها تعامل کرده‌ایم. قرار است یک دوره مسابقات برای کارکنان و خانواده‌های شهرداری برگزار کنیم. قبل از اینکه من وارد این هیئت شوم، کمیته استعدادیابی تشکیل شده بود که سعی داریم که آن را فعال‌تر کنیم و بیشتر تمرکز خود را بر شهرستان‌ها گذاشته‌ایم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انتخابات خانواده خراسان رضوی شهرداری مشهد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تیم‌های ملی فدراسیون هندبال اعلام کرد؛ نخستین اردوی تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و سومین اردوی تیم هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت در سمنان برگزار می‌شود.

۲۰ بازیکن به اردوی بزرگسالان و ۲۱ بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند.

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی ۲۰ بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شده‌اند و تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یارمحمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی، آرزو بهمئی، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان نیز به اردوی تیم جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند.

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد.

گفتنی است؛ بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا آذر امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان ۳۰ خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت