Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری همزمان با سراسر کشور روز جمعه در استان قزوین برگزار و نتایج آن با شمارش آرا اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: این انتخابات از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ روز جمعه ادامه داشت و صندوق‌های ثابت و سیار رأی گیری در بیمارستان‌های بوعلی، شهید رجایی، قدس، رازی، ولایت و دیگر بیمارستان‌های استان رای‌های شرکت کنندگان را جمع آوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه تیموری افزود: در این دوره از انتخابات، ۲۰ نفر نامزد شده بودند که ۹ نفر از آنان با اکثریت آرا به عنوان هیأت مدیره انتخاب شدند.

وی با اشاره به نتایج به دست آمده در بخش اعضای هیأت مدیره اصلی، گفت: در بخش پرستاران ابوالفضل مهرعلیان با ۱۸۳ رأی، عباس احمدی با ۱۴۹، فرزانه طالبی با ۱۳۵، سهیل مظفری با ۱۳۵، وهب نصیری با ۱۲۶ و مریم اکبر شاهی با ۱۲۳ رأی انتخاب شدند.

تیموری ادامه داد: در بخش بهیاران مهدی ایرانی با ۲۱۶ رأی و محمد ایراندوست با ۱۳۲ رأی و در بخش اطاق عمل و بیهوشی حسین علی نسایی با ۱۷۷ رأی برگزیده شدند.

این مسئول گفت: همچنین محمدرضا احدی با ۱۱۳ رأی و هادی درویشی الموتی با ۱۰۷ رأی به عنوان اعضای عدل البدل پرستار، محمد نوروزی با ۴۲ رأی به عنوان عضو علی البدل بهیاران و رفعت رحمانی با ۴۶ رأی به عنوان عضو علی البدل اطاق عمل انتخاب شدند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به ۲ هزار و ۲۰۰ واجد شرایط رأی دهی در قزوین اظهار داشت: واجدان شرایط شامل کارشناسان رشته‌های پرستاری، بیهوشی، بهیاری، اتاق عمل، فوریت‌های پزشکی و دندانپزشکی بودند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان قزوین انتخابات بیمارستان پرستار دانشگاه علوم پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد