Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس نظام پرستاری همدان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری همدان با حضور 21 کاندیدا در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره از انتخابات روز گذشته از ساعت 8 تا 20 در تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه همدان در بیمارستان‌های سطح شهرستان همدان، رزن، فامنین، بهار  و لالجین برگزار شد گفت: ترکیب نهایی هیات مدیره شامل 6 پرستار، دو بهیار و یک گروه اتاق عمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نظام پرستاری همدان با بیان اینکه مشارکت در این دوره از انتخابات صد درصد افزایش داشت افزود: نتیجه رسمی دیشب اعلام شد و به ترتیب بنده، هرمز نیک قدم، مهدی بابایی، راحله رضائیان، بهزاد ایمنی و لطیف زمانیان عضو اصلی پرستار و طیبه همایی سفیر و اصغر زارعی به عنوان عضو علی‌البدل گروه پرستاری انتخاب شدیم.

وی با اشاره به اینکه مهدی خدایوندی به عنوان نماینده پرسنل اتاق عمل و هوشبری انتخاب شد خاطرنشان کرد: داود نظام‌اسلامی عضو علی‌البدل گروه اتاق عمل و هوشبری و سامان زندی و حمیدرضا اکبری نماینده بهیاران و مصطفی بیات عضو علی‌البدل نماینده بهیاری انتخاب شدند و به این ترتیب ترکیب اصلی 9 نفر هیات مدیره مشخص شد.

زرینی با بیان اینکه بعد از تشکیل هیات مدیره و جلسات آن، نماینده نظام پرستاری همدان و شهرستان‌های استان برای تشکیل شورای عالی نظام پرستاری کشور و انتخابات مجدد حضور می‌یابند گفت: دوره قبلی انتخابات نظام پرستاری همدان 295 رای به دست آمد و این دوره به 500 رای رسید و تقریبا دو برابر افزایش داشت.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رفت اعضای بیشتری شرکت کنند چراکه در دوره چهارم انتخابات نظام پرستاری همدان قریب به یک‌هزار و 500 نفر عضو جدید این مجموعه شدند.

رئیس نظام پرستاری همدان بیان کرد: شاید یکی از ایرادات این بود که بستر اینترنتی و آنلاین خوبی فراهم نشده بود و کسانی هم که کارت عضویت آنها به هر دلیلی همراهشان نبود نمی‌توانستند در انتخابات شرکت کنند و این امر مشارکت را پایین آورد.

وی خاطرنشان کرد: امید است تمام اعضای هیات مدیره جدید برای ارتقای جایگاه پرستاری گام‌های مهمی برمی‌دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات بیمارستان پرستار مراکز درمانی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ‏حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش خبرگزاری‌ها و رسانه به صورت عموم در ‏دنیا برجسته و بی‌بدیل است.

وی بیان کرد: اگر بگوییم مناقشات و دعواهای دنیا ساری و جاری بوده و ‏اسلحه و مهمات و سلاح آن رسانه‌ها هستند یک واقعیت را بیان کردیم.‏

این مسئول ادامه داد: امروزه رسانه می‌تواند در نقش افسر خط مقدم مبارزه و جهاد تبیین و کمک ‏کننده به تبیین جهاد تبیین باشد، مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است و نقش رسانه‌ها در این میان غیرقابل انکار است.‏

درویشی با اشاره به اینکه امروز رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی اگر اتفاقی در غزه ‏رخ بدهد به سادگی از کنار آن عبور می‌کنند چون عقبه رسانه‌ای قوی دارند و افکار ‏عمومی جامعه و دنیا را با آن جنایات همراه می‌کنند، بیان کرد: البته امروز جوان‌های ‏بیداری در اقصی نقاط دنیا پیدا شده‌اند که نمونه آن‌ها را امروز در دانشگاه‌های مختلف ‏آمریکا شاهد هستیم و در واقع شاهد ظهور یک نسل جدید و جوان در این کشور هستیم.‏

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بیان کرد: رسانه‌ها باید زمینه‌ساز  پیش‌برندگی و توسعه یک کشور و مؤثر در فرهنگ‌سازی یک کشور و ایجاد زمینه و ‏رواج هنجارهای یک جامعه باشند.‏

وی افزود: امروز در آستانه شهادت شهید مطهری و تجلیل از معلمان قرار داریم که باید ‏جدی و واقعی باشد نه از روی رفع تکلیف، چراکه جایگاه معلم رفیع بوده و حرمت معلم ‏با حرمت بزرگان برابری می‌کند.‏

درویشی اضافه کرد: معلم حامل دانش و تربیت است لذا برای ما مهم است و هرچه جایگاه ‏او رفیع باشد جامعه ارتقاء پیدا می‌کند و حرمت‌ها رعایت می‌شود.‏

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: افکار شهید مطهری مهم ‏بوده و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود قابل استفاده است و باید از کسانی که حق ‏تربیتی و پدری بر گردن ما دارند تجلیل کنیم.‏

وی تأکید کرد: مبارزه با دشمن در خط مقدم و عرصه جهاد تبیین بدون معلمین امکان‌پذیر ‏نیست.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها