Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: تشکل‌های انقلابی،  با محوریت شورایی تحت عنوان شورای ائتلاف، تقسیم کاری مشخص برای ساماندهی فعالیت‌ها برای حضور قدرتمند در انتخابات آتی مجلس کرده‌اند. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین فعالیت‌های تشکل متبوعش گفت: اقدامات جبهه مردمی در ماه‌های اخیر بیش‌تر حول محور سازماندهی شکل جدید فعالیت‌های جبهه  در سطح استان‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:  یکی از برنامه‌هایی که به شکل جدی در شوراهای  استانی در حال پیگیری است، بحث جوانگرایی در بستن لیست‌ها است.

 این عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت:  مجموعه احزاب و تشکل‌های انقلابی به منظور افزایش انسجام،  با محوریت شورایی با نام شورای ائتلاف، تقسیم کاری مشخص برای ساماندهی فعالیت‌ها برای حضور قدرتمند در انتخابات آتی مجلس کرده‌اند. 

باهنر: هدف ما ائتلاف نیروهای انقلابی است/ سازوکار انتخاباتی اصولگرایان «جمنا» نیستتشریح جلسه انتخاباتی با علامه مصباح: پایداری برای تشکیل دولت و مجلس جوان انقلابی آماده ائتلاف است

چمران با تاکید بر اینکه شورای ائتلاف، وظیفه‌ای در قبال فعالیت‌های عملیاتی، سازماندهی و گفتمان سازی ندارد و این وظایف بر عهده خودِ تشکل‌های جریان انقلاب از جمله جبهه مردمی است، تصریح کرد:‌  تشکل‌های انقلابی به این نتیجه رسیده‌اند که بدون وحدت، رسیدن به پیروزی امکان پذیر نخواهد بود. 

انتهای پیام/ 

R1455/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصولگرا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصولگرا احزاب اصولگرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس