Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:31:22 GMT

جاده پلدختر - خرم آباد بهسازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۷۰۹۰

جاده پلدختر - خرم آباد بهسازی می شود

روح الله شریف زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار امیدواری کرد: جاده پلدختر – خرم آباد که در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال جاری تخریب شد در کوتاه ترین زمان ممک. بهسازی می شود.

وی افزود: طی هفته جاری، عملیات اجرایی ساخت پل جدید روستای طاق عباسعلی آغاز و بارایزنی های انجام شده با پیمانکار این پل بزودی عملیات اجرایی پل های کیان آباد (کولیوند) و برگلان سوخته نیز شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختربا بیان اینکه کارفرمای احداث پل روستای طاق عباسعلی این اداره است، گفت: با همکاری ارتش جمهوری اسلامی شاهد اجرایی شدن این پروژه بزرگ خواهیم بود که راه ارتباطی چندین روستا را برقرار می کند.

وی به تلاش های بی وقفه برای ترمیم خسارت های ناشی از سیل در پلدختر اشاره کرد و افزود: پس از سیل ویرانگر فروردین ۹۸ و حجم بالای خرابی ها در حوزه راهداری، نیازمند همت بالایی از سوی همه مسوولان شهرستانی، استانی و کشوری بودیم.

شریف زاده تصریح کرد: با پیگیریهای مستمر و خالصانه نماینده مردم پلدختردر مجلس شورای اسلامی شاهد دستاورد های بزرگی از جمله ساخت مجدد پل های چم شهران، زیودار، چم مهر و بابازید بودیم و همچنین پل روستای کلات نیز در حال ساخت است

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر از زحمات و تلاش های مجموعه راهداری، نماینده مردم پلدختردر مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان لرستان تقدیر کرد.

۷۲۷۲ /‏۶۰۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مین جاده ای راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد

سرهنگ حسن شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو موتورسیکلت در جاده خاکی انابد بردسکن به روستای شریعت آباد در جاده معروف به آستانه به صورت رخ به رخ باهم برخورد داشتند.

فرمانده پلیس راه بردسکن بیان کرد: بر اثر این حادثه هر دو راکب موتور سیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بردسکن و سپس به بیمارستان کاشمر منتقل شدند.

وی با اشاره به رغبت مردم برای استفاده از موتورسیکلت به علت گرمی هوا و کم هزینه بودن موتورسیکلت بخصوص برای حضور در زمین‌های کشاورزی از همه خواست، با توجه به ایمنی پایین موتورسیکلت برای حفظ جان خود و سرنشینان سرعت مطمئنه را رعایت و حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

شاکری با اشاره به حادثه امروز گفت: قطعاً در حادثه امروز اگر راکبان موتور سیکلت ها از کلاه ایمنی استفاده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کرده بودند دچار مصدومیت شدید نمی‌شدند و نیاز به اعزام به سایر شهرستان‌ها نیز نبود.

کد خبر 6088138

دیگر خبرها

  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد