Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته بهزیستی و با حضور استاندار قزوین نخستین اورژانس اجتماعی شبانه روزی در قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین؛ «عبدالمحمد زاهدی» در مراسم افتتاح اورژانس اجتماعی (123) شبانه روزی که شب گذشته (شنبه ۲۲ تیر) در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد، بیان کرد: فعالیت بهزیستی در واقع عاطفی بوده و کار سخت و دشواری است زیرا ارباب رجوع این سازمان، افراد معلول یا آسیب دیده هستند بنابراین بیشتر با آلام و رنج مردم سروکار دارند از این رو کار باارزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین افزود: در بحث پیشگیری از آسیب ها، خانواده و جامعه نقش مهمی دارند چراکه بسیاری از مشکلاتی که بعدها تبدیل به معلولیت یا بیماری مزمنی می شود، توسط برخی خانواده ها جدی گرفته نمی شود و یا خانواده ها پنهان کاری می کنند در حالی که والدین باید به کوچک ترین ناهنجاری در جسم و روح فرزندان خود حساس باشند و اقدامات لازم را به موقع انجام دهند.

 

وی عنوان کرد: بهزیستی باید به بحث توانمندسازی و آموزش مهارت ها به جامعه هدف و  آسیب دیدگان توجه بیشتری داشته باشد زیرا برخی مهارت ها همچون مهارت های زندگی بسیار حائز اهمیت هستند به طور مثال اگر معلولی در خود احساس توانمندی کند همین امر در شادابی و تقویت روحیه او موثر واقع شده و چه بسا همین احساس مفید بودن موجب تسریع در درمان وی شود.

 

در ادامه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین اظهار کرد: برون سپاری و اعتماد به سازمان های مردم نهاد از نقاط قوت بهزیستی است چراکه ما هر چه به مردم در حوزه پیشگیری و درمان اعتماد کنیم موفق تر خواهیم بود.

 

«مریم بیدخام» یادآور شد: بسیاری از ازدواج های فامیلی در روستاها منجر به تولد نوزادان معلول می شود و متأسفانه بسیاری از آسیب های اجتماعی ریشه در جهل و ناگاهی دارد به طوری که در بحث اعتیاد، طلاق و معلولیت اگر آگاهی بخشی صورت گیرد قطع یقین نتایح موثری را شاهد خواهیم بود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت عفاف و حجاب حجاب و عفاف نماز جمعه چهارمحال و بختیاری جشن های دهه کرامت کانون های مساجد شورای نگهبان اردبیل اورژانس اجتماعی استاندار قزوین آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند