Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب میلاد امام مهربانی‌ها و با حضور خادمان و زائران بارگاه منور رضوی آیین باشکوه تعویض پرچم حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با شب میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی، جمعی از مدیران اجرایی و کشیک‌های هشت‌گانه خدام و خدمتگذاران بارگاه منور رضوی، پرچم گنبد بارگاه منور رضوی در میان خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که از ساعت ۲۱ در صحن انقلاب اسلامی و در میان شور و حال زائران و دلدادگان این امام همام اجرا شد، پس از قرائت زیارت خاصه حضرت رضا(ع) و در فضایی سرشار از معنویت، پرچم سبز گنبد مطهر و پوشش مضجع شریف امام رضا(ع) با شکوه و جلال خاصی تعویض شد.

آیین نقاره نوازی نیز همزمان با تعویض پرچم در شب میلاد حضرت رضا(ع) بر فراز نقاره خانه صحن انقلاب اسلامی بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در قالب طرح «آوای ملکوت» نواخته ‌شد و صبح روز میلاد نیز این عید خجسته را به زائران و مجاوران و میهن اسلامی بشارت خواهد داد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دهه کرامت میلاد امام رضا ع تعویض پرچم گنبد امام رضا ع آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود

ایسنا/تهران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه با حضور مردم شهید پرور ورامین خبر داد.

سرهنگ مهدی امینی در جمع خبرنگاران در ورامین با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه اظهار کرد: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت راس ساعت ۱۰ از میدان امام حسین (ع) بسوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور ورامین برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا(ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از ۳۹ سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهید پرور ورامین و مسئولان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آیین تعویض قرآن در دروازه قرآن شیراز
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی