Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- گروهی از معترضان به سیاست مهاجرتی دولت آمریکا، پرچم این کشور را از سازمان مهاجرت و گمرک ایالات متحده پایین کشیدند و پرچم مکزیک را جایگزین آن کردند.

 گروهی از معترضان به سیاست مهاجرتی دولت آمریکا، پرچم این کشور را از سازمان مهاجرت و گمرک ایالات متحده پایین کشیدند و پرچم مکزیک را جایگزین آن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز شنبه شبکه خبری فاکس نیوز، معترضان با تجمع در مقابل سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا در شهر آرورا در ایالت کلرادو، به طرح های مهاجرتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور اعتراض کردند.

معترضان خواستار بسته شدن بازداشتگاه ها در مرز آمریکا – مکزیک و اجازه ورود به مهاجرانی شدند که در این مراکز نگهداری می شوند.

قرار است برنامه مهاجرتی سازمان گمرک و مهاجرت آمریکا فردا (یکشنبه) در دنور و دیگر شهرهای بزرگ این کشور برگزار شود. به موجب این برنامه، حکم فراخوان مهاجران غیرقانونی در سراسر آمریکا صادر می شود.

ترامپ پیشتر اجرای این طرح را دو هفته به تاخیر انداخته بود تا به دمکرات ها امکان دهد راهکاری دو حزبی برای بحران انسانی در مرز آمریکا – مکزیک ارائه دهند.

در همین حال، شهروندان آمریکایی امروز (شنبه) در شهرهای مختلف ایالت کالیفرنیا علیه سیاست های مهاجرتی ترامپ تظاهرات کردند و شعار دادند: "جای کودکان در سلول نیست".

معترضان، اردوگاه های مهاجران را "اردوگاه های اجباری" توصیف کردند.

ترامپ نسبت به وضع مهاجران در بازداشتگاه‌های آمریکایی، همدردی اندکی نشان داده است و از مهاجران خواسته در صورت نارضایتی از این شرایط، به آمریکا مهاجرت نکنند.

رئیس جمهوری آمریکا از زمان کارزار انتخاباتی تا حضور در کاخ سفید، بحث تقابل با مهاجران را تا تنش با کنگره این کشور برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک بالا برد و حتی تا چندی پیش درصدد اعمال تعرفه بر کالاهای مکزیکی به بهانه خودداری مقام‌های آن کشور در مقابله با عبور مهاجران برآمد.

وی بارها با طرح این ادعا که نمایندگان دمکرات کنگره عامل تشدید ناامنی در مرزها هستند، گفته است که آنها برای مقابله با مهاجرانی که از مرزهای مکزیک وارد آمریکا می‌شوند، با سیاست‌هایی همچون ساخت دیوار مخالفت می‌کنند.

ترامپ با متهم کردن دمکرات‌ها به حمایت از سیاست مرزهای باز، اعلام کرده است که سیاست‌های مهاجرتی نمایندگان حزب مخالف، به جرایم خشونت بار و قاچاق مواد مخدر و انسان منتهی خواهد شد.

مناقشه بر سر تأمین بودجه درخواستی ترامپ برای ساخت دیوار مرزی، به تعطیلی ۳۵ روزه دولت آمریکا در سال گذشته منتهی شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا

همزمان با برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان، حامیان مردم غزه با برافراشتن پرچم فلسطین در این دانشگاه دست به تظاهرات زده و شعار ضدجنگ سر دادند.

به گزارش روز یکشنبه روزنامه واشنگتن تایمز، همزمان با برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی سالانه دانشگاه میشیگان، معترضان حامیان فلسطین علیه جنگ در غزه تظاهرات کردند و با بالا بردن پرچم فلسطین شعار ضد جنگ سر دادند.

در یکی از بنر‌های اعتراضی در دست معترضان نوشته شده بود: «هیچ دانشگاهی در غزه باقی نمانده است».

واشنگتن تایمز در ادامه آورده است: در هفته‌های اخیر در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده یک جنبش دانشجویی علیه جنگ در غزه به راه افتاده است که شبیه هیچ یک از جنبش‌های قرن حاضر نیست. در این میان واکنش خشونت بار پلیس به دانشجویان معترض مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس نیز گزارش داده است که تاکنون بیش از دو هزار و ۴۰۰ نفر در ۴۷ محوطه دانشگاهی دستگیر شده‌اند.

پیش از این دانشگاه‌های کلمبیا، یو سی ال ای، ویرجینیا، شیکاگو و دانشگاه‌های بسیاری از شهر‌های دیگر آمریکا صحنه تظاهرات ضدجنگ و اعتراض حامیان فلسطین بوده که در آن معترضان خواستار آتش‌بس فوری در غزه شده اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت غزه، از زمان آغاز حمله ۷ اکتبر حماس و تهاجم جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند که دو سوم آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • پرچم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آمریکا + فیلم