Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:17:40 GMT

حرمت اهالی رسانه و جایگاه آنان باید حفظ شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۳۷۵۸

حرمت اهالی رسانه و جایگاه آنان باید حفظ شود

جلال قلعه شاخانی در دیدار با عکاسان خبری در محل خانه مطبوعات، اظهار داشت: احترام خبرنگاران و عکاسان خبری در هر جا و مکانی باید حفظ شود.

وی با اشاره به دلخوری پیش آمده در مراسم اختتامیه کنگره مشاهیر کُرد که باعث رنجش عکاسان خبری استان شد، اضافه کرد: نبود فضا مشکل اصلی برگزاری این مراسم بود و علاقه مندان بسیاری از جمله مردم عادی و دانشجویان خواهان شرکت در این برنامه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: اشتباهات و کاستی های این کنگره قابل توجیه نیست و به همین دلیل از اصحاب رسانه استان عذر خواهی می کنیم.

قلعه شاخانی همچنین گفت: کنگره مشاهیر کُرد نشان داد فضای فرهنگی استان تشنه برگزاری چنین مراسم هایی است که باید زیر ساخت های لازم در این خصوص را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت برگزاری این کنگره به اداره کل فرهنگ و ارشاد کردستان به عنوان دبیر اجرایی مراسم باز می گردد، یادآور شد: ما در کنار اصحاب رسانه هستیم نه در مقابل آنان و پیگیری های لازم نیز به منظور برخورد با خاطیان انجام خواهد گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حضور استاد مظهر خالقی بعد از چهار دهه در زادگاهش، افتتاح پارک مشاهیر کُرد، حضور بزرگان کُرد و اجرای شب های فرهنگی در عمارت خسرو آباد از دستاوردهای مهم این رویداد فرهنگی بود که نباید آن را نادیده گرفت.

۹۹۳۶/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشاهیر کردستان فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد