Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  همایش پیاده روی بانوان بسیجی ، با شرکت جمعی از زنان و دختران بسیجی و اقشار بانوان برگزار وشرکت کنندگان بر حفظ حجاب و عفاف و ترویج آن در جامعه تاکید کردند.

این تعدادمسیر مسجد امام حسین تا مجتمع رفاهی امام رضا خضری دشت بیاض را پیمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این حرکت فرهنگی از مسئولان خواستند جلوی ترویج بی حجابی از سوی برخی افراد بی بند و باردر جامعه گرفته شود.

همچنین مجتمع رفاهی امام رضا "ع"دیشب میزبان یک زوجی از روستای کلاته سری بود که با هدف بهره مندی از فضای معنوی و متبرک شدن پیوند آسمانی زندگی خودرا درشب میلاد امام رضا اغاز کردند

عروس و دامادی که زندگی خود را به دور از چشم و هم چشمی و مصرف گرایی شروع می کنند هم به اقتصاد خانواده خود کمک می‌کنند و هم در راستای اقتصاد مقاومتی کمک اساسی خواهد بود و از طرفی در مقابل روحیه مصرف گرایی هم انسان را از وادی همدلی و همراهی خارج می کند و هم زمینه بداخلاقی و بی اعتمادی را فراهم میسازد.

گفتنی است جاری کردن صیغه عقد این زوج توسط امام جمعه خضری دشت بیاض، عکس یادگاری از جمله برنامه هایی بود که در جشن این یک زوج درشب میلاد امام رضا (ع) در خضری دشت بیاض برگزار شد.

انتهای پیام/ک

مراسم جشن ازدواج زوج روستای کلاته سری در شب میلاد امام رضا در خضری دشت بیاض

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همایش پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همایش پیاده روی کارکنان سپاه امروز در النگدره گرگان برگزار شد.

همچنین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و ادارات استان با شعار سلامت خانواده ، مردمی سازی سلامت در مسیر تپه بابا طاهر تا سایت ورزشی جنگل النگدره گرگان پیاده روی کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ادارات شهرستان مینودشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر