Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عابدین خرم شنبه شب در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم سردار شهید سیدرضا مراثی در مسجد امیر المومنین بخش لیلان با اشاره به رشادت و پایمردی مدافعین حرم در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در کشورهای سوریه و عراق گفت: اگر نبودند جانفشانی و از خود گذشتگی شهدای حرم شاید امروز اثری ازحرم اهل بیت در این کشورها نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهدای مدافع حرم با تربیت دینی حماسه ای خلق کردند که تا ابد در تاریخ ماندگار خواهد بود و آن حماسه خوار و ذلیل کردن دشمن در راس آن آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب بود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اخلاق و منش شهید سردار رضا مراثی افزود: این شهید والامقام به تمام معنا انسان وارسته بود و لحظه ای به خود و دنیای مادی فکر نمی کرد.

سردار خرم خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار دوران خدمت خود را در سپاه تمام کرده بود و می توانست بازنشسته شده و زندگی راحتی داشته باشد.

وی افزود: شهید مراثی به خاطر پیمان با خدا در راه هدف الهی عازم سوریه شد و با دشمنی که قصد از بین بردن اسلام را داشت مبارزه کرد و به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود رسید.

فرمانده سپاه عاشورا سردار مراثی را فردی دلسوز، امین، مهربان و حساس به بیت المال دانست و گفت: ساده زیستی این شهید والامقام می تواند الگوی خوبی برای نسل جوان باشد.

در این مراسم فرزندشهید رضا مراثی در وصف پدرش دکلمه قرائت کرد و مداحان اهل بیت عصمت وطهارت نیز مرثیه سرایی کردند.

مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم سردار شهید سیدرضا مراثی در زادگاهش بخش لیلان شهرستان ملکان با حضور گروه های مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

شهرستان ملکان با ۱۱۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵۵ کیلومتری تبریزمرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

/ ۳۰۷۱/ ۷۲۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز حجاب بگذرد / اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد