Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی این عالم جلیل القدر جهان تشیع در شاهرود برگزار شد. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی از علمای عالیقدر جهان تشیع شامگاه گذشته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شهرستان شاهرود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم جمع کثیری از مردم و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

مراسم ارتحال حضرت آیت‌الله العظمی حسینی شاهرودی در اهواز برگزار می‌شود‌تشییع پیکر آیت‌الله «حسینی شاهرودی» در قم به روایت تصویرسرلشکر باقری ارتحال آیت‌الله حسینی شاهرودی را تسلیت گفتنگاهی به زندگینامه آیت‌الله «سید محمد حسینی شاهرودی»

حجت‌الاسلام فاضل کدکنی از اساتید حوزه علمیه مشهد در مراسم بزرگداشت این عالم برجسته جهان تشیع گفت: انسان‌های وارسته‌ای چون آیت الله حسینی شاهرودی پس از وفات نیز حیاتشان در این دنیا ادامه دارد؛ چراکه با سال‌ها مجاهدت علمی و دینی و تربیت شاگردان بسیار همیشه یاد و نامشان زنده خواهد ماند.

وی بیان داشت: مرحوم آیت الله حسینی شاهرودی در خانواده‌ای مذهبی پرورش یافت و پدر ایشان نیز از عالمان برجسته دین محسوب می‌شود و این فرد در خانواده‌ای پرورش یافته است که از احیا کنندگان پیاده روی اربعین هستند.

این استاد برجسته علوم دینی و حوزوی اظهار داشت: ساده زیستی یکی از برجسته ترین ویژگی‌های اخلاقی آن عالم وارسته است و وی در اخلاق سرآمد بود.

حجت الاسلام فاضل کدکنی گفت: خدمات بیشماری را آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی از خود برجای گذاشت که از جمله آنها تهیه مسکن برای طلاب خارجی و پیگیری برای بیمه طلبه‌ها است.

به گزارش تسنیم، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در خانواده ای متدین و مذهبی در 1344 هجری قمری در نجف اشرف چشم به جهان گشود و سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت علمی و دینی در سن 94 سالگی به دلیل عدم عارضه قلبی از دنیا رفت.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی درگذشت

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد