Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه های اجتماعی از جمله توییتر و تلگرام این روزها خود رسانه ای قدرتمند و سریع برای انتقال اخبار شده اند و با توجه به مخاطبان بسیار بین ایرانی ها و سایر جوامع پیشرفته، به بستر مناسبی برای انتشار اخبار مختلف تبدیل گشته اند اما هر روز از میان صدها خبر نشر یافته در این فضا ، اخبار زیادی بدون منبع رسمی و مشخص منتشر می شوند که صحت و سقم شان معلوم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، امروز هم خبری در همین رسانه ها و بدون تایید منبع رسمی منتشر شده است که یک شبکه‌ ماهواره‌ای که در لندن مستقر است، به عادل فردوسی‌پور مجری طرشده شبکه سوم سیما پیشنهاد همکاری داده است. در این خبر حتی رقم دستمزد دقیق ۲۰ هزار پوندی برای هر ماه نیز ذکر شده اما نمی توان ماخذ این خبر را بین رسانه های رسمی پیدا کرد.

البته در این میان این دسته از رسانه های برون مرزی که با بودجه های هنگفت و جذب دهها خبرنگار فارسی زبان در پی جمع آوری مخاطب بیشتر و تاثیرگذاری روی افکارعمومی داخل هستند، هیچ بعید نیست که خواهان چهره سرشناس و مقبولی همچون عادل فردوسی پور باشند که به تنهایی چندین میلیون مخاطب را جذب برنامه های خود می کند. ماه ها قبل روزنامه‌ بریتانیایی «گاردین»، شبکه‌ ماهواره‌ای ایران‌اینترنشنال در لندن را که مخالف سیاست های نظام جمهوری اسلامی تبلیغ می کند را وابسته به دربار سلطنتی سعودی دانست که با بودجه‌۲۵۰ میلیون دلاری مشغول تولید و پخش برنامه است.

این مجری توانمند تلویزیون ایران و چهره برگزیده مردمی در دو نظرسنجی اخیر صداوسیما و جشن حافظ، به دلیل برخی کج سلیقگی ها در مدیریت کم تجربه شبکه سه، از برنامه پربیننده نود جدا شد و بعد از آن تنها به تولید برنامه فوتبال 120 شبکه ورزش سیما مشغول شد. با اینحال و به رغم بی مهری مقامات رده بالای صداوسیما در پیگیری مساله عادل فردوسی پور و نادیده گرفتن تذکرات متعدد نمایندگان مجلس و هشدار شورای نظارت بر صداوسیما ؛ فردوسی پور طبق جمله معروفش همچنان فرزند رسانه ملی است و هیچ واکنشی به این شایعات نشان نداده است.

او اخیرا حضورش در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را نیز برای چندمین بار رد و تکذیب کرد ، در حالی که کارشناسان حوزه سیاسی و انتخابات، پیروزی او در انتخابات پارلمانی را با توجه به محبوبیت زیادش نزد افکارعمومی تقریبا «قطعی» برآورد می کنند.

فردوسی پور این روزها بیشتر به ترجمه کتاب و تدریس و فعالیت های فرهنگی مشغول است و وقت های آزاد خود را بین دوستان رسانه ای اش در تیمهای فوتبال و فوتسال می گذراند و جسته و گریخته پذیرش چنین پیشنهادهای اغواکننده ای را از بیخ و بن رد کرده است. او تمایلی به کوچ از ایران ندارد و دیدار با مردم کوچه و خیابان و لمس محبت آنها را از هر چیزی بیشتر دوست دارد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی عادل فردوسی پور اینترنشنال حقوق نجومی عادل آذر واقعه مسجد گوهرشاد لیگ ملت های والیبال پاتوسی محاکمه نجفی محمد علی نجفی میترا استاد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!