Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:15:00 GMT

شبکه نسیم هویت جدید گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۶۴۳۲

شامگاه شنبه (۲۲ تیر ماه) از هویت بصری جدید شبکه نسیم رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، شبکه نسیم که در سال ۹۲ همزمان با میلاد امام رضا (ع) افتتاح شده بود، مصادف با شب میلاد آن حضرت، چهره‌ای نو به خود گرفت. لوگوی این شبکه نمایی برگرفته از رنگ‌ها و افسانه‌های دریاچه زریوار است؛ محلی که در آن تولد یافت و به بالندگی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی نسیم در توضیح لوگو و گرافیک جدید شبکه آورده است: «هویت بصری شبکه نسیم با بهره‌گیری از رنگ و گرافیک، رسالت اصلی شبکه در ایجاد نشاط و سرگرمی را بازتولید می‌کند؛ هویتی که در تمامی برنامه‌ها اعم از فرهنگی، سرگرمی و ارزشی نمود یافته و به بینندگان خود نوید نشاط و سرگرمی می‌دهد.

بهره‌گیری از چهار رنگ اصلی (زرد به عنوان رنگ شادی، قرمز برای ایجاد شور و هیجان، آبی رنگ اعتماد بخش و سبز به عنوان نمادی از طراوت و سرسبزی) از مهمترین محورهای مورد بهره‌برداری در تمامی میان برنامه‌هاست. همچنین استفاده از نماد لبخند (که قبلاً یکی از بخش‌های نشان شبکه بود) را می‌توان در طراحی میان برنامه های گرافیکی به وضوح مشاهده کرد.

رفتار گرافیکی همسان در نشان، میان برنامه‌ها، زیرنویس‌ها و اعلام ها را می‌توان بخشی از طراحی هویت بصری شبکه دانست.»

انتهای پیام

 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبكه نسيم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فیلم هویت حاتمی‌کیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش

جوانی به نام "ناصر" پس از درگیری با دوستانش، در راه بازگشت به خانه با موتورش به شدت تصادف کرده و در مسیر انقلاب به بیمارستان به عنوان مجروح جنگی بستری می‌گردد. ناصر در رمحیطی به هوش می‌آید که همه او را به عنوان مجروح جنگی می‌شناسند. او در فرار از گذشته سعی می‌کند خود را در ورای هویت تازه‌اش پنهان سازد، اما در میان مجروحین کسی هست که او را می‌شناسد... در کشاکش و رویاروئی با دنیای تازه، ناصر باید از دو چهره خود یکی را برگزیند و سرانجام با دنیای گذشته‌اش وداع می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز، بازیگران فیلم هویت چه کسانی هستند؟ در هویت بازیگرانی، چون جلیل فرجاد، رضا اسدی، علی غلامی، ابوالقاسم مبارکی، احمد ناطقی، محسن عظیمی‌نیا و حسن اسدی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم هویت حدود ۷ بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان هویت را یک اثر کم‌بازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی کم عنوان کرد.

نقدی که درباره این فیلم نوشته شده اینگونه است:

غیر از جزئیات تکنیکی، خصوصیاتی که به فیلم هویت اهمیت سیاسی و اجتماعی داد، تعریفی بود که حاتمی‌کیا از خودش تو جایگاه کارگردانی داشت. سینمای حاتمی‌کیا سینمای هشداره. نه دنبال تفسیر واقعیت‌هاست، نه توصیه می‌کنه و نه اینکه پژواک و انعکاس صدای اکثریته.

اولین فیلم حاتمی‌کیا که برخلاف باقی کارهاش از نظر تکنیکی چندان چشمگیر نبود، این خصوصیت دیده‌بانی و کشف معضلی که قراره یقه جامعه رو بگیره، وجود داشت.

اسم این فیلم (هویت) قرار بود به مسئله سال‌های بعد برای بخش قابل توجهی از جامعه تبدیل بشه و تو سینمای ایران هم این قضیه، یعنی هویت، بین طیف‌های مختلف به بحران تبدیل شد. تو دو-سه سال بعد، از مخملباف گرفته تا مهرجویی و حتی آدمی که وسط اینا بود، یعنی کیارستمی، همه فیلمایی ساختن که جان و کلام‌شون و مایه‌ی اصلی‌شون بحران هویت بود.

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • نگاهی به فیلم هویت حاتمی‌کیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین