Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@22:49:28 GMT

تویوتا به جای کرولا یک SUV می سازد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۲۵۷

تویوتا به جای کرولا یک SUV می سازد + عکس

به نقل از "موتور1"، تویوتا در بیانیه‌ای دلیل این تصمیم را  تغییر ذائقه بازار و گرایش مشتریان به سمت SUV و تراک‌ها عنوان کرده است.

از طرفی تویوتا اعلام کرده که تولید کرولا را در کارخانه "بهار آبی" در می‌سی‌سی‌پی ادامه می‌دهد.

کارخانه مشترک "تویوتا- مزدا" کار خود را از سال 2021  با 4 هزار کارگر در "هانتسفیل" آلاباما شروع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه قابلیت تولید 300 هزار خودرو در سال را دارد. مزدا نیز با سرمایه‌گذاری 1.6میلیارد دلاری قصد دارد تا یک کراس‌اوور را به اعضای خانواده خود بیفزاید.

ماهیت مدل جدید تویوتا همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تویوتا جزئیاتی از آن را منتشر نکرده است. اما تصور می‌شود خودروی جدید تویوتا شباهت زیادی به نسخه مفهومی FT-4X دارد.

جیم لنتز مدیر عامل شعبه آمریکایی تویوتا گفت: مشتریان ما خواهان "اف‌جی دیگر"ی هستند. وی بازار را برای ارائه " آفرودر کوچک و قابل اطمینان" از برند تویوتا آماده می‌بیند.

 طراحان مدل مفهومی FT-4X، تلاش کردند تا شاخصه‌های یک لندکروز و کراس‌اوور کامپکت را در یک خودرو جمع کنند. فضای داخلی خودرو نیز دارای گزینه‌های کاربردی مانند سامانه صوتی قابل حمل و دریچه‌های متفاوت سیستم تهویه است. تویوتا تا کنون به جزئیات نسخه مفهومی نیز اشاره نکرده است اما احتمالا شاهد یک موتور چهار سیلندر و قابلیت محرک چهار چرخ در آن خواهیم بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6092890

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!