Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی‌دانشگاه آزاد اسلامی، مراسمی ‌به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ‌و کارکنان مرکز حراست این دانشگاه امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

دکتر طهرانچی در این مراسم با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) گفت: ایرانیان افتخار دارند که سرزمینشان با قدوم مبارک این امام بزرگوار و رئوف، متبرک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری علم و فناوری، فرهنگ و اقتصاد سه مؤلفه اقتدار کشور است، اظهار داشت: پیشرفت علمی در ایران ‌دشمنانی در داخل و خارج از کشور دارد که به صورت گسترده پخش و پراکنده هستند و کاملاً حرکت‌ها و پیشرفت‌های علمی ‌کشور را رصد و سعی می‌کنند دانشجویان و اساتید را تحت سلطه خود دربیاورند تا مانع از رشد و پیشرفت کشور در زمینه های علمی ‌و فناوری شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌ افزود: مسأله علم در کشور عنصر عزت آفرین و اقتدار آفرین است که نیاز به مراقبت دارد و فعالیت بسیار پیچیده‌ای است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در ساختار جدید مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، مسأله صیانت مطرح و پر رنگ است، گفت: در این ساختار حفاظت جای خود را به صیانت می‌دهد، چرا که علم و مؤلفه‌های اقتدار کشور به صیانت نیازمند هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌خاطرنشان کرد: با این رویکرد و نگاه جدید ساختار حراست دانشگاه آزاد اسلامی‌را از ساختار حفاظت کننده به ساختار صیانت بخش تغییر دادیم، چرا که نگاه گذشته دیگر نمی‌تواند حافظ ما باشد.

دکتر طهرانچی با اشاره به اینکه قرآن در بحث اشخاص نیز نگاه صیانتی دارد، افزود: شخصی سعادت دنیا و آخرت نصیبش می‌شود که تقوا را به عنوان عنصر صیانت بخش لحاظ کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد که مهربانی و رافت حضرت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا (ع) شامل همه ایرانیان به خصوص جوانان شود.

در ابتدای این مراسم سیدمجید موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدوارم امام رضا(ع) ملجا و پناهگاه همه محرومان و شیعیان و محبان اهل بیت (ع) باشد و ما نیز محب و شیعه خوبی برای این امام بزرگوار باشیم.

در ادامه این مراسم، به مناسبت میلاد امام رضا(ع) مولودخوانی توسط مداح اهل بیت(ع) انجام شد.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمد موسوی‌نسب، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در دیدار با بهروز ناصری رئیس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  اظهار کرد: اجرای طرح‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش‌ها برای دستیابی به اهداف واقعی باید از مسیر دانشگاه بگذرد و اتاق بازرگانی ایلام از هرگونه همکاری مشترک با این دانشگاه در راستای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، آموزش و ایجاد نمایشگاه استقبال می‌کند.

وی افزود: پیوند اتاق بازرگانی به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی با دانشگاه زمینه‌ساز رشد تولید، تجارت، بازرگانی و سایر بخش‌های اقتصادی خواهد بود. تلاش می‌شود که با انعقاد تفاهم‌نامه زمینه لازم برای توسعه همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام تأکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی از حیث نفت و گاز، پتروشیمی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، صنعت و معدن، داشتن مرز مشترک با عراق و کشاورزی برای جذب سرمایه‌گذاری است که باید از ظرفیت دوسویه اتاق و دانشگاه برای تحقق این مهم استفاده بهینه شود.

تحول اقتصادی با اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز با استقبال از هرگونه همکاری دوسویه با اتاق بازرگانی به‌منظور توسعه همه‌جانبه این استان استقبال کرد، گفت: اجرای طرح‌های مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند فرصت‌های جدید کارشناسی شده‌ای را برای تحول اقتصادی در استان فراهم کند.

بهروز ناصری اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ورود به مسائل استانی و کمک به حل مسئله در استان بوده که این دانشگاه در استان با همه ظرفیتی که دارد در خدمت توسعه استان است. ۱۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مشغول تحصیل هستند که خروجی آن زمینه‌ساز تحول بوده و این ظرفیت می‌تواند در حوزه کارشناسی اقتصادی و سایر بخش‌ها به فعالان بخش خصوصی کمک کند. این دانشگاه آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی