Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@22:34:51 GMT

لیورپول در پی جذب آقای گل روسیه

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۰۷۷۲

لیورپول در پی جذب آقای گل روسیه

خبرگزاری میزان- باشگاه لیورپول قصد به خدمت گرفتن بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر روسیه را دارد. تاریخ انتشار: 16:54 - 23 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۲۰۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بر اساس اعلام روزنامه انگلیسی «میرر» باشگاه لیورپول هم برای جذب فدور چالوف، مهاجم تیم زسکا مسکو روسیه وارد رقابت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش این بازیکن چیزی در حدود ۲۰ میلیون یورو است و باشگاه‌هایی نظیر منچسترسیتی، منچستریونایتد، تاتنهام، بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند، موناکو و سویا خواهان جذب او هستند، بنابراین لیورپول برای امضای قرارداد با این بازیکن کار سختی در پیش دارد.

نکته‌ای که شانس لیورپول برای جذب این مهاجم ۲۱ ساله را بیشتر می‌کند این است که مدت زمان بازی برای او اهمیت دارد و با توجه به سبک بازی هجومی سرخپوشان مرسی‌ساید به نظر می‌رسد خواسته خود را در آنفیلد پیدا خواهد کرد.

چالوف که با زسکا مسکو تا سال ۲۰۲۲ میلادی قرارداد رسمی دارد، در فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر روسیه با ۱۵ گل زده به عنوان آقای گلی رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر زسکامسکو میزان لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس‌های تماشایی و دیدنی فیرمینیو در لیورپول / فیلم

پاس‌های تماشایی و دیدنی فیرمینیو در لیورپول / فیلم

دیگر خبرها